פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה ואי חזרה של שירות הלקוחות לאחר ה48 שעות כפי שהתחייבו נושא התלונה:
אברמוב אילקין שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הצורף 7 כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב26.08.2014 מכונת כביסה מסוג בייקר בסך 800 שקלים עם אחראיות לשנה.
כעת דורשים ממני 200 שקלים על סדק בחלק שאמור לחסום את הנזילה בטענה שהלקוח שבר אותו בעצמו, עכשיו מדובר בחלק קטן שבשביל לשמור על תקינותו של המכונה יש צורך בלהוציא את החלק ולשחרר את המים שהתנקזו כלומר יש לגעת בחלק הזה 3-4 פעמים בשנה לא יותר מזה..
כרגע אני תקוע כבר בלי מכונת כביסה שבועיים ואין מענה בחברה על מנת לטפל בנושא
אי אפשרות לבצע כביסה בביתי סוג הנזק :
ראשית שיחזרו אליי מהחברה ושנית החלפת החלק ללא תשלום מאחר והחלק עצמו היה בלאי או לא תקין עוד מלכתחילה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה