פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום בפעם השלישית (נראה מה יהיה ברביעית) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קיבלתי את מכשיר ה-mp4 שהזמנתי דרך האתר שלכם מהספק פירלס. מהרגע שקיבלתי את המכשיר לא חדלו הבעיות להופיע.

ראשית, קיבלתי מכשיר מחברה שונה מזאת שהיתה כתובה בפרטי ההזמנה, ואף לאחר ששאלו אותי אם ברצוני להחליף את המכשיר בתוספת תשלום ועניתי בשלילה בכל זאת קיבלתי את האחד שלא רציתי בגלל שלטענת הספק המכשיר לא נשאר במלאי.
לאחר שימוש של 3 ימים בלבד במכשיר (שלא הזמנתי), כפתור ההפעלה השתחרר והפסיק לפעול. עם הבעיה שנוצרה פניתי לשירות הלקוחות שהפנו אותי לתמיכה הטכנית ואחרי ניסיונות כושלים של הפעלת המכשיר בעזרתם נאמר לי לבוא לנקודת השירות הקרובה אלי ולהשאיר את המכשיר שם והוא יתוקן ולא אמרו שיש באפשרותי להחליפו במכשיר חדש בתחום ה-14 יום, זה נאמר לי רק בנקודת השירות ושם ביקשתי חדש.
כעבור שבוע באתי לקחת את המכשיר "החדש" וקיבלתי את אותו מכשיר שהיה ברשותי ולא כפי שהובטח לי, הברגים היו מחוברים בצורה רשלנית ולא תואמים את הגודל וכן תמונתי, שצילמתי בזמן המועט שהמכשיר היה אצלי, היתה על המרקע. פניתי לעובד בנקודת השירות והסבתי את תשומת לבו לתמונה, הוא ענה לי שרשום בקבלה של המשלוח שהמכשיר הוחלף ושהתמונה הועברה כנראה ע"י אנשי החברה.
כשבדקתי את המכשיר בנקודת השירות הוא פעל אולם לאחר שעתיים בלבד אותה תקלה חזרה על עצמה, כפתור ההפעלה השתחרר. למחרת התקשרתי שוב למוקד שירות לקוחות והתהליך חזר על עצמו והובטח לי שוב מכשיר חדש. נאמר לי כי ישלח אלי sms כאשר המכשיר החדש יגיע.
לא נשלח אלי ה-sms ופניתי בעצמי לאחר שבוע לשירות הלקוחות, הם אמרו שהמכשיר הגיע ואני יכולה לבוא לאסוף אותו. הלכתי, לקחתי את המכשיר וכשהגעתי למקום יעדי הופיעה תקלה שונה, כרטיס הזיכרון לא נקלט (והופיעה שריטה בגב המכשיר -הוכחה לך שלא אני עשיתי אותה היא הקבלה שהייתה מודבקת לגב האריזה שנמצא עליה חתך אשר עבר את קיפול הדף שהיה מקופל ל-4 חלקים ). פניתי לעובד התמיכה הטכנית שניסה לעזור לי אך ללא הצלחה, לבסוף הוא אמר לנסות עם כרטיס זיכרון אחר ממצלמה או מכשיר בעל כרטיס זכרון זהה ולחזור אליו. הכרטיס האחר לא עבד, וכתוצאה מכך עובד התמיכה הטכנית אמר לי ללכת לנקודת השירות שוב ולקבל מכשיר חדש.
זה קרה בשבוע שעבר וכרגע אני מחכה לקבל מכשיר חדש.

נעשה לי עוול, אני מבקשת פיצוי הולם ושנושא יטופל לאלתר בצורה שאני אוכל סוף סוף להנות מהמכשיר שרכשתי ולא "לבלות" כל הזמן במרכזי תיקונים ושירות ולבזבז את כספי וזמני על נסיעות וטלפונים ושליחת אי-מיילים בלי סוף. אם לא תוכלו לספק לי זאת אבקש את כספי המלא בחזרה!

בציפייה לטיפול נאות,
עינבר סעד.

.....לאחר פניתי נאמר לי שכפיצויי אקבל דיסק קריוקי אך להרגשתי דבר זה אינו מפצה ולו במעט על העוול והטרחה הרבה שנגרמו לי ועל הכסף הרב שהוצאתי על הנסיעות הרבות ( איני גרה בעיר ויש לי 3 אוטובוסים בכל פעם לכיוון אחד לקחת) ...
בזבוז זמן, עלבון, עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
פיצויי הולם ומכשיר תקין פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה