פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות על MP4 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מפירלס ואחרי יומיים שהיה אצלי ושימוש אחד, שהמכשיר היה אצלי בכיס בזמן נסיעה בלי שקרה משהו הזכוכית נשברה והמכשיר הפסיק לעבוד.
יש לנו אחריות על המכשיר אז פנינו לפירלס כדי שיתקנו לנו את המכשיר. כבר אז נתקלנו בבעיות עם השירות לקוחות שלהם ועם חוסר התרבות דיבור של העובדים שם (מתפרצים למשפטים שלך, צועקים, לא מעבירים לאחראי עליהם). אחרי ויכוחים רבים הם הסכימו לתקן לנו תמכשיר אך בתוספת של 90 שקל עקב כך שלטענתם אין אחריות על זכוכית שנשברה. הם היו אמורים לשלוח לנו תמכישר בחזרה תוך שבועיים, באמת כעבור שבועיים הם יצרו קשר והתקשרו בחזרה ואמרו שאנחנו צריכים להוסיף כ200 שקל או משהו כזה בנוסף ל90 שכבר שילמו בשביל התיקון כי התגלתה עוד בעיה וגם עליה הם טוענים שאין אחריות. הנגן עלה רק 250 והם רוצים בשביל תיקון בסביבות ה290 שקל בזמן שיש אחריות על המכשיר והוא התקלקל אחרי שימוש אחד. לבסוף אחרי אי הסכמה מהם לאפשרות אחרת או להעביר אותנו לגורם גבוהה יותר בחברה מצד הפקידים שדיברנו איתם, ביקשנו מהם לשלוח לנו בחזרה את המכשיר כשהוא עדיין מקלוקל ואנחנו הולכים עם זה הלאה.
כספי סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה