פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נחיתות המוצר ואי-עמידה בציפיות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להזהיר אתכם מפני עיסוק עם חברת פירלס שיווק, המשווקת באתר וואלה! שופס.
אני קניתי נגן mp3 מהחברה לפני כשנה, ומאז לא הפסיקו הבעיות. קודם כל, האוזניות שהגיעו עם הנגן הפסיקו לעבוד בערך שבוע אחרי שהגיעו. כשרציתי להתלונן לחברה, לקח לי מספר שעות טובות לתפוס את נציגי השירות בטלפון, כנראה מרוב שהם עסוקים בטיפול בבעיות. לכשסוף-סוף מישהו דיבר איתי, הפנו אותי למוקד שירות שהיה סגור, למרות שעות הפעילות המפורסמות שלו. יש לציין, כי שעות הפעילות אינן מתאימות לאדם נורמלי שעובד, ונאלצתי לחכות ליום חופש מהעבודה כדי להגיע. ואז התברר, כאמור, שהיה סגור, ללא כל הודעה.
מספר שבועות לאחר מכן, השתבש משהו בזכרון של הנגן, ולא ניתן היה לגשת לקבצים שהיו שמורים על אותו נפח בזכרון. נאלצתי לפרמט את הנגן, בדומה לפרמוט מחשב. בשלב זה אציין, כי חיפשתי נגן במיוחד שיודע להציג מילות השירים תוך כדי נגינה. אז התברר שהנגן משתמש בסוג קבצי מילים שלא פופולרי במיוחד, ונדרשתי להוריד תוכנת מילים וליצור את קבצי המילים לבד, אבל לא נורא. יחד עם זאת, גיליתי שהנגן לא מכיר בשמות של קבצים שארוכים מ-6 מילים, כך שקבצי שירים וקבצי מוזיקה בעלי כותרת זהה, אך ארוכה, לא זוהו ע"י הנגן, והמילים לא הוצגו בזמן הנגינה. אתם חושבים שמישהו בחברה בתמיכה טכנית ידע מזה, או ידע לפתור לי את הבעיה? לא ולא. גם חוברת המשתמש, שהינה תרגום עלוב של החוברת המקורית שבסינית, כתובה בשפה [אנגלית] עילגת ושגויה. לדוגמא, כתוב שיש להפעיל לחץ על הכפתור, ולא ללחוץ עליו (כתוב "pressure the button" במקום "press the button"). כנראה שכוונה היתה ללחץ פיזי מתון...כמובן שאין לשכוח את הציפוי המתקלף, למרות שהנגן נשמר מפני חבטות פיזיות וחשיפה לשמש, יותר אפילו מהמשתמש, או הרדיו, שיש לו קליטה כמו טלוויזיה בשנות ה-50.
וכעת הפיאסקו האחרון. הדבר היחיד שעובד כמו שעון שוויצרי בנגן הוא האחריות. בדיוק כשנגמרה האחריות, נדפק רכיב המגעים של חיבור האוזניות בנגן עצמו, כך שלא שומעים בצד שמאל, אלא אם, ניחשתם נכון, מפעילים לחץ פיזי מתון על החיבור, גם כשמחליפים את האוזניות עצמן. כאשר פניתי לחברה באימייל, לקח לה כ-5 ימים להשיב לי את פתרון הגאוני הבא: נגמרה האחריות, ואני יכול לגשת לאחד ממרכזי השירות (שכבר הבנו כמה זה נוח או בר-ביצוע), ולשלם 69 ₪ עבור בדיקה טכנית, בה יגידו לי האם יש בעיה, וכמה יעלה לתקנה. למה, לעזאזל, אני צריך לשלם 69 ₪ בשביל לגלות האם יש בעיה, כשאני בא למרכז שירות עם בעיה מוגדרת?! וזה עוד לפני התיקון עצמו. וכשביקשתי שישלחו לי באימייל העתק של החשבונית, שלחו אותה בפורמט sxw, שלא נפתח בלי תוכנה ייעודית שקשה למצוא להורדה (לא שהחברה חשבה לצרפה עם החשבונית). למה אני צריך להוריד תוכנה נדירה לראות חשבונית? לא יכלו לשלוח קובץ word, excel או pdf?

בקיצור חברים, עבדכם הנאמן מספר לכם את זה, כדי שתחשבו פעמיים-שלוש לפני שתקנו מוצר כלשהו מחברת פירלס שיווק, וכמו כן מוואלה! שופס, כי איך שפירלס נראית, זה איך שוואלה נראית. המוצר נחות, השירות גרוע, והיחס ללקוח בזוי.
לי זה כנראה מאוחר מדי, אבל לא לכם. ראו הוזהרתם.

בברכת קנייה בטוחה ומרצה,
יונתן
כספי סוג הנזק :
שיפור המוצר לקראת הדורות הבאים, התנצלות ופיצוי הדו פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה