פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי החזר כספי, לאחר שקיבלתי מוצר שבור והחזרתי אותו.. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך האתר של וואלה שופס,רדיו דיסק לרכב,במחיר של 553 ש"ח,אבל של חברה אחרת לא של וואלה שופס, אלא של פירלס שיווק.
המוצר הגיע אליי לאחר שבועיים, אבל לתדהמתי הגיע אליי מוצר של חברה אחרת, לא מה שהזמנתי כלל.
התקשרתי לחברה, ונעניתי בכך שעליי לעשות החלפה של המוצר באחד מהמקומות שיאמרו לי.. ואכן נסעתי לבצע את ההחלפה- מה שכמוהן עלה לי בתשלום נוסף של נסיעה ארוכה, וטירחה רבה.. אבל שוב הביאו לי רדיו דיסק של חברה אחרת.
מאוכזבת מאוד התקשרתי אליהם, והם אמרו לי שעליי להשאיר את המוצר אצלהם, ולנסוע שוב ולעשות החלפה.. כעסתי מאוד אך ללא הועיל..
בסופו של דבר לאחר ייאוש, החלטתי להשאיר את הרדיו דיסק שהחליפו לי, למרות שלא זה היה מה שקניתי כביכול.
הלכתי לממוחה והתקנתי ברכבי את הרדיו דיסק- מה שעלה לי בתשלום נוסף.
אך לאחר התקנה, התברר שהרדיו דיסק מקולקל-הפאנל לא מראה את המסך.
שוב התקשרתי אליהם וביקשתי כמובן לבטל את העיסקה, ולקבל את כספי חזרה,
הם אמרו שאשלח להם את המוצר הפגום בתוספת פירוט הבעיה..
אכן עשיתי כך, אבל עדיין כסםי לא הוחזר..
עד היום אני מתקשרת אליהם ודורשת את כספי חזרה, והם כל פעם אומרים לי שהכסף יוחזר חודש הבא.
בינתיים עברו כבר 3 חודשים, ועדיין לא קיבלתי את כספי..
ולא נשכח את כל השיחות אליהם שעלו לי כבר יותר מהמוצר עצמו..
בכל אופן, אם תוכלו לעזור לי, אודה לכם מאוד!
כספי סוג הנזק :
אני דורשת סה"כ את כספי חזרה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה