|
|
|
|
|
|
הספקת סחורה שלא על פי ההזמנה ולא כמצויין בחשבונית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נצרת עילית בע"מ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31-8-06 הזמנתי דרך האינטרנט נגן MP4 512 MB+ נרתיק במחיר 208 ש"ח, לאחר מס' ימים התקשר אלי סוכן מטעם החברה והציע לי "לשדרג" את המכשיר ל- SMART 1024 MB +תמיכה בעברית בתוספת של כ- 120 ש"ח, בתמימותי הסכמתי והמשלוח הגיע אלי, אך לא כמוסכם ולא כפי שמופיע בחשבונית המצויה בידיי, אני קיבלתי מכשיר SMART 512 MB ולא 1024 MB כפי שהובטח וכפי שכתוב בחשבונית, החברה מתנערת מאחריות ולא מוכנה לתקן את טעותה או לחילופין לקחת את המכשיר ולהחזיר לי את מלוא התשלום ששולם עבור המכשיר,
|
עלבון, עוגמת נפש וזלזול בלקוח, |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר לMP4 1024 MB או החזר כספי מלא כולל פ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות- פירלס |
שם ותפקיד: |
מוצר שודרג ללקוחה ע"י נציג שלנו, מוצר שודרג לדגם יותר מתקדם לדגם סמארט לאותו הנפח, לקוחה הזמינה נפח 512 ושודרג לדגם סמארט באותו הנפח 512,
הוצא ללקוחה לבטל במידה ומעוניינת והביטול יהיה בעלות ביטול , לקוחה לא היתה מעוניינת, |
תגובה: |
לקוחה החליטה להשאיר את המוצר שרכשה, |
פתרון: |
|
|
|