פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מכשיר mp4 באיכות ירודה ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני שאומר את דבריי ברצוני לציין שהחברה ממנה נקנה המוצר היא "פירלס רמקולים ואלקטרוניקה בע"מ", והחברה המספקת את האחריות נקראת "אלכל אלקטרוניקה" (ע"פ הכתוב בחשבונית שקיבלתי)
זו לא הפעם הראשונה שאני נכווה מקנייה בוואלה שופס...
בפעם הקודמת קיבלתי מכשיר mp3 עם (עם רדיו מובנה באוזניות) כאשר היה מצויין בפירוש שיש רדיו במכשיר אך לא צויין שזה חלק מהאוזניות ושהאיכות שלו היא ירודה ביותר.... אז שמתי לב שהם שידרגו את הפירוט וכעט זה מצויין (באותיות קטנות בפרוט הטכני של המכשיר) אז לא התלוננתי ועברתי לסדר היום כי גם לא השקעתי כסף יותר משיחת הטלפון הדרושה לתלונה מסוג זה.
אבל הכוויה הנוכחית קשה מנשוא.
הזמנתי מכשיר mp4 ואפילו דאגתי לשדרג אותו ל 2 GIGA מתוך אמונה שהמחיר באמת מצדיק את הקניה ובייחוד את המתנה המוצעת לשם "סינוור" הלקוח (נרתיק מתנה) . אך אין אומרים לחינם "חסכת במשהו כאילו לא חסכת כלל"
כי המכשיר שקיבלתי הוא בעל חסכים אסטרונומיים לעומת מה שציפיתי. המכשיר אמור לקרוא את כל הפורמטים של הוידאו (avi, mpg ) וכו וכו, דבר שיקרי לחלוטין - המכשיר לא קורא את הפורמטים האלו אלא קורא פורמט עצמאי באיכות מאוד ירודה של וידאו ולשם קריאת פורמט זה יש להמיר את הקבצים בעזרת תוכנה שגם לא סופקה לי עם המכשיר עצמו.
המכשיר הגיע בקופסא שלא מצויין, לא בקופסא, ולא על גבי המכשיר שום לוגו של החברה (שע"פ וואלה שופס אמורה להיות (prosound) )
על גבי המכשיר בכלל רשום לוגו של חברה אחרת (Smart )
איכות השמע של האוזניות לא מגיעה לקרסוליים של מכשירי ההקלטה שהומצאו בתחילת המאה, דבר המבייש מאוד את החברה המספקת מוצר שכזה מאחר שבפחות מחמישית מהסכום ששילמתי עבורו יכלו הם לספק אוזניות איכותיות בהרבה יותר.
כפי שציינתי קודם, לא סופקו לי הוראות הפעלה למכשיר זה, כך שלקח לי לא מעט זמן למצוא סיוע ע"י האתר של חברת "אל כל" דרכו השגתי את תוכנת ההמרה והבנתי שהמכשיר שברשותי מסוגל לקרוא סרטים רק לאחר המרה לפורמט שממש לא מתקרב לאיכות הפורמטים שצויינו במפרט הטכני.
דבר מצחיק שקרה לי, קיבלתי טלפון ממש לאחר הקנייה, משרות הלקוחות של חברת "פירלס ...." והציעו לי לשדרג את המכשיר בטענה שהמכשיר לא מאפשר מעבר בין ספריות ומאוד איטי בהעברת קבצים ובנוסף עם רדיו שאינו מובנה במכשיר (מזכיר משהו לא ?! ) , כלומר, עבור מכשיר עם נפח גדול שכזה זה ייקח המון זמן לעבור בין השירים דבר שמאוד הטריד אותי אך לא נפלתי ב"פח השדרוג" שהיה אמור לעלות לי עוד 100 שקלים !!! ולאחר מכן למרבה המפתיע קיבלתי מכשיר (למרות שלא ביקשתי לשדרג) עם אפשרות לעבור בין הספריות ועם רדיו שכן מובנה במכשיר .... אז איך לומר אני מופתע ונדהם נוכח "אמינות" מחלקת שירות הלקוחות של החברה הזו .
זה מקרה מצער של ניסיון ל"עבודה בעיניים" על לקוח, וכולי כאב עבור אותם אנשים מסכנים שאינם מבינים את העוול שנגרם להם בקנייה שכזו כי פשוט אין בידם את הידע הטכני הנדרש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות - פירלס שם ותפקיד:
הלקוח שדרג את המוצר שרכש מדגם פרוסאונד ודגם סמארט, וזה הדגם שלקוח קיבל וכמובן עם הלוגו של הדגם שרכש שזה סמארט , כל מוצר מגיע עם הלוגו של דגם המוצר ולא החברה , לקוחה פנתה אלינו לגבי המרת קבצים והוסבר לה איך להמיר את הקבצים שמעבירה למכשיר , תגובה:
ללקוחה ניתן תמיכה טכנית לתפעול המוצר , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה