|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות מזעזע -- הזמנה 292996 |
נושא התלונה: |
יום שני 29 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעבר רכשתי מס' פרטים מהחברה ובכל פעם היתה איזו תקלה קטנה בהגעת המוצר ליעדו, ב 12 לינואר הוזמן נגן mp4 דרך האינטרנט. ביום חמישי ה 25 לחודש יצרה עימי קשר נציגת שירות של פירלס כדי לעבור על פרטי בעל הכרטיס ומיכיוון שהכרטיס הוא על שם בעלי הפנתי אותה לטלפון אחר וביקשתי שתתקשר עכשיו כי אינו יכול לענות כל הזמן- הנציגה אינה התקשרה- יצרתי שוב קשר עם פירלס וביקשתי שוב שיצרו עם בעלי קשר- ועדיין התעלמו מהפניה... היום ה 29/1 יצרה עימי קשר נציגה והודעתי לה שמיכוון שבעלי אינו יכול לדבר איתה שתעבור איתי על הפרטים הרי החשבון הוא חשבון משותף- וכעסתי שהם אינם יכולים לעשות כל העולה בראשם.
הטלפנית כעסה ואני מצוטטת " סליחה, מותק! אני לא עבד שלך, וממש לא בא לי לדבר איתך" ואז ניתקה לי בפרצוף.
רצוי לציין שאני גם עובדת במוקד הזמנות אינטרנט. ובחיים לא יתאפשר לי לדבר ככה ללקוח. וכאשר התקשרתי להתלונן- הבחורה שענתה לטלפון התעלמה מהתלונה שלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות- פירלס |
שם ותפקיד: |
פנינו ללקוחה לגבי ההזמנה בכדי לודא עימה את פרטי ההזמנה ולא יותר מזה , ולקוחה כעסה על כך למה צריכים לעשות זאת, |
תגובה: |
הוסבר ללקוחה שזה נעשה בכדי שהמוצר יגיע אכן ליעד הנכון, למרות שלקוחה לא רצתה להבין זאת, |
פתרון: |
|
|
|