פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הדדיות נושא התלונה:
עוז צדוק שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
אזור תעשיה נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי DVD תוצרת SANSUI ע"פ המלצתכם . כיוון שהכתוביות יצאו הפוך , ניסיתי בטעון לטעון עדכון תוכנה , כאיש תוכנה ומחשבים הנחתי שאם הקובץ לא מתאים (לא של SANSUI) המכשיר ידחה אותו , הנחתי שלמכשיר יש הגנה וטעיתי , המעבדה בנצרת עילית החליטה לחייב אותי ב-140 ₪ לטענת המעבדה "בגלל נזק שאני אחראי לו". לאחר שהמכשיר היה שבועיים במעבדה לקחתי אותו אלי הביתה . ביום שישי בערב שכרתי סרט לנגן בבית וגיליתי – המכשיר הגיע מהמעבדה עם תקלה . כל דיסק שמכניסים התגובה היא "NO DISK" . מסתבר שהמעבדה התרשלה ולא עשתה בדיקה רצינית לפני ששלחה אותו. התוצאה של ההתרשלות – צריך לקחת את המכשיר חזרה לתחנת השירות, להמתין עוד שבועיים , לנסוע שוב ליבנה , להפסיד שוב זמן יקר ושעות עבודה , דלק זמן וכסף וכל זה באשמה ישירה של המעבדה .
פני למפירלס ודרשתי : שכשם ש"קנסו" אותי ב-140 ₪ על תקלה ונזק שהוא כביכול באשמתי, ינהגו באותו אופן על נזק שנגרם באשמתם, מבחינת "נאה דורש ונאה מקיים" . אני מצפה שיפצו אותי ב-200 ₪ על נזק שנגרם לי באשמתם . לצערי חברת פירלס אפילו לא התקשרו להסביר או להתנצל . אתמול התקשרתי אליהם (1599-500-250) והפקידה שענתה הסבירה לי שאני צודק והיא מוכנה לפצות אותי באחד משני האופנים :
1) לשלוח את המכשיר אלי הביתה במקום ליבנה
2) לשלוח לי ארנקון לדיסקים .

דחיתי את ההצעה וביקשתי פיצוי הוגן יותר או פיצוי כספי . הפקידה התרגזה עלי ואמרה לי : "מצידי אתה יכול לפנות לאמון הציבור אני אתן לך את כתובתם" . וכך אני עושה . אני שואל מדוע כאשר אני עושה נזק אני מפצה את "פירלס" כספית וכאשר "פירלס" מתרשלים וגורמים נזק הם לא מפצים אותי כספית .



בברכה
צדוק עוז
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה