פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
DVD מקליט עם הארד דיסק מפירלס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מפירלס באתר של וואלה!שופס DVD מקליט עם הארד דיסק ששידרגתי ל- 160GB של סנסוי. על כל מוצר שקונים מהם הם מתקשרים ומכריחים באגרסיביות להוסיף מאות ש"ח לשדרוג, בטענה שהדגם שנקנה מיושן ודפוק. הוספתי כסף ושלחו לי מכשיר שכשהוצאתי אותו מהאריזה ראיתי שיש עליו שריטה עמוקה מבחוץ. אח"כ הבחנתי שגם תא הדיסק משופשף משימוש וגם פאנל הפלאסטיק הקדמי נראה משופשף כשמתבוננים בו מקרוב. על ההפעלה הראשונה נתקע המכשיר ברגע שהכנסתי לתוכו דיסק. רק אחרי שניתקתי אותו מהחשמל וחיברתי מחדש, אפשר היה להוציא ממנו את הדיסק התקוע. ואז גיליתי שגם כניסת ה-USB שלו לא עובדת. התקשרתי לשירות הלקוחות ואיש לא ענה במשך רבע השעה שחיכיתי על הקו עם תקליט ההמתנה. הגעתי לשירות הלקוחות שלהם בסניף "עולם הקולנוע" בתל אביב, וגורשתי בטענה שאין להם שום קשר עם חברת פירלס, למרות שסניפי "עולם הקולנוע" בכל הארץ מופיעים בתעודת האחריות של פירלס, ובאחת השיחות עם סוכן המכירות גם הופניתי אליהם לתצוגת המוצרים. המוכר בחנות אמר לי שאין לו שום מוצר כזה לתצוגה והוא כאמור גם לא קשור לפירלס, ושמעבדת השירות של פירלס נמצאת מאחורי הבניין אבל היא סגורה - עובדים רק בבוקר. המוכר התנפל עלי בכעס שאני הבנאדם המאה ביום שמטריד אותו בעניין פירלס. כשהשגתי סוף סוף את שירות הלקוחות בטלפון והסברתי לבחורה שהמכשיר שקיבלתי נראה לא חדש והוא גם לא תקין, וגם אין לו את הפונקציות שהבטיחו לי - כמו דילוג על הקלטת פירסומות וצפייה בערוץ אחד תוך הקלטת אחרת - ושאולי יש בו את הפונקציות אבל לא מצאתי כזה דבר בחוברת ההפעלה ואני לא יודעת להתקין את המכשיר ולהשתמש בו, ענתה לי שהמכשיר לא ניתן להחלפה כי רק תוך 14 יום אפשר. עניתי לה שהוא הגיע לפני כארבעה שבועות ונשאר מאז באריזה כי אני לא יודעת להתקין ולהפעיל אותו, וגם עכשיו הוא מחובר רק כוידאו פלייר רגיל ולא כמקליט. קיבלתי מכשיר לא תקין ואני רוצה חדש תקין, והיא אמרה שאי אפשר - שאגיע למעבדת השירות עם המכשיר ויתקנו אותו. עניתי לה שאני לא מוכנה להיסחב לתל אביב עם מכשיר חדש לתיקון, שהוא אמור להגיע אלי חדש ותקין, ואני מוכנה להוסיף כסף ולשדרג אותו ושיבצעו את ההחלפה בביתי. היא ענתה שנציג מכירות יחזור אליי - ואיש לא חזר אליי. עוד בטרם הגיע המכשיר התקשרתי להגיד שאני רוצה לשדרג למכשיר עם הארד דיסק גדול יותר, ונעניתי שהמכשיר כבר יצא לחברת השליחויות ושאחכה שיגיע ואז אחזיר אותו. כשהגיע המכשיר דיברתי עם סוכן מכירות שלהם ורציתי להחליף אותו, והוא ענה לי שאי אפשר והוא לא יודע מי אמר לי שאפשר. ביקשתי התקנה והדרכה בביתי - ואמרו לי שזה בתשלום - למרות שכל מכשיר מורכב אחר שקניתי מכל חברה נורמלית אחרת, קיבלתי התקנה והדרכה מסודרת. כעת יש לי מכשיר שלא עובד, הגיע שרוט, והוא לא מותקן להקלטה. אני רוצה שיחזירו לי את הכסף ויקחו אותו, או שיחליפו אותו למכשיר חדש כמו שהייתי צריכה לקבל, עם כל הפונקציות המובטחות, ואקבל התקנה והדרכה. אם רימו אותי ואין בו את הפונקציות המובטחות - אני לא רוצה אותו.
כל האפשרויות נכונות: עוגמת נפש, נזק כספי, בזבוז זמן. סוג הנזק :
איסוף המכשיר הפגום מביתי והחזרת הכסף ששילמתי, או החלפה במכשיר שהוא באמת חדש והתקנה והדרכה בביתי. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה