|
|
|
|
|
|
הבטחות שלא קויימו |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר זכיה במסך פלזמה ב-וולה שופס נוצר איתי קשר מחברת פירלס בנצרת ע"י נציג בשם גל ונשאלתי האם אני מעוניין לשדרג את המסך מפלזמה 42 אינץ עם שנה אחריות למסך L.C.D 40 אם 3 שנים אחריות והאם ברצוני לרכוש DVD מסוג סנסוי גם אם 3 שנים אחריות. אם קבלת המסך והDVD התברר כי תעודת האחריות הינה ל 12 חודשים ( שנה אחת) בלבד, התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה ולאחר שיחה קצרה עם גל הובטח לי כי תשלח אלי תוך מספר ימים תעודת אחריות לשני המוצרים כפי שהובטח לי.אך לא דובים ולא יער.
לאחר כשבוע יצרתי קשר עם נציגת שירות בשם קארינה וגם היא הבטיחה כי התעודות נשלחו והם יגיעו.מאז עברו עוד שבועיים ללא מענה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקת תעודות האחריות כמו שהובטח או ביטול העסקה והחזרת המוצר או הגשת תביעה כנגד החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|