|
|
|
|
|
|
קבלתי מוצר פגום והחברה לא רוצה להחליפה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מצלמה דרך אתר גלאטשופס פתחתי את המוצר כחודש לאחר קבלתו ולהפתעתי אחד הכפתורים לא עובד התקשרתי לחברה והם אמרו לי שהם לא רוצים להחליף לי את המוצר כיוון שכשאדם מקבל מוצר הוא צריך לוודא במקום שהכל עובד ואפי' שמוצר חדש לא אמור להתקלקל אחרי חודש זה לא עניין אותם
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחליף את המוצר למוצר חדש ותקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|