פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר די וי די שקיבלתי לפני יומיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך הטלפון (טעות מצערת) מכשיר די וי די של סנסוי 9900 ביום חמישי 22 לנובמבר ובאמת שרות מהיר והמכשיר הגיע אליי תוך שבוע ימים ביום חמישי 29 לנובמבר בשעה 5 אחרי הצהריים והמכשיר דפוק ונראה משומש וכמובן אין עם מי לדבר עד יום ראשון. ביום שבת הארחנו חברים של בני עקב יום הולדתו והתכוונו להקרין לילדים סרט מהדי וי די "החדש" שלנו וכמו שהבנתם אין די וי די. לאחר שמצאתי את האתר עם התלונות של שאר הלקוחות המאוכזבים כרגע אני מפחדת מהו גורלו של הדי וי די "החדש" והמקולקל ששוכב אצלי בבית בתוך האריזה שלו (..סתם הוצאתי את העצבים ולצערי זה לא עזר). זה מצער מאוד שאני צריכה להתלונן על מכשיר "חדש" שרכשתי ואני מתכוננת ליצור עם חברת פירלס קשר ביום ראשון ומקווה שלא אצטרך להכנס לכאן שוב ויותר מזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה מהירה ביותר וטיפול דחוף............ פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה