פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת רדיו דיסק SANSUI נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 חודשים קנינו רדיו דיסק דרך פירסל שיווק.
הזמנו רדיו דיסק של ProSound, יום למחורת הנציג התקשר להציע שידרוג לדגם הרבה יותר מתקדם של חברת SANSUI, סיפר שהמוצר הרבה יותר טוב ואיכותי, יש בו פונקציות נוספות, הציעה לעשות זאת בתוספת של 129 ש"ח בלבד. אמרתי שאני לא מעוניינת ורוצה לקבל את מה שהזמנתי. כמובן אחרי מספר ימים קיבלתי את SANSUI במקום מה שהזמנתי ללא שום תוספת. זה אומר שהם מרמים את הלקוחות: מי ששילם הם הרוויחו עליו ומי שלא הסכים עדיין יקבל אותו. בשירות לקוחות אמרו שאין להם את מה שהזמנו לכן שלחו לנו במתנה מוצר יותר מתקדם. המוצר לא יותר מתקדם ואין פו פונקציות שעליהן סיפרו לי בטלפון. כבר מהתחלה הוא לא קרא דיסקים, לכן שלחו לנו מוצר אחר ולקחו את הישן.
לפני חודש רדיו דיסק התקלקל לגמרי, מסרתי אותו לתיקון לנקודת שירות בתל אביב. אמרו לי שעד שבועיים אקבל את המוצר חזרה.
שלושה וחצי שבועות חכינו למוצר (התקשרנו מספר פעמים וכל פעם קיבלנו תשובה זה בטיפול). נציגות שירות ממש ברמה נמוכה, לא יודעות לעבוד, לבדוק ולחזור ללקוחות לא מרוצים.
אתמול קיבלתי רדיו דיסק חזרה, אומנם מאותו הדגם ועובד כרגע, אך ממש אחר (לא מה שמסרנו), דבר שמצביע אולי על זה שהוא פשוט שכב שם, לא הצליחו לתקן לכן החליפו אותו במוצר אחר: הפנל שרוט, קופסה של הפנל שבורה, לא חזר מתקן ברזל לחיבור של הרדיו דיסק לפתח באוטו, לא חזרה מסגרת פלסטיק של הרדיו דיסק עצמו.
אני כל הבוקר ניסיתי לתפוס אותם בטלפון, אך זמני ההמתנה ארוכים ממצב הרגיל. שלחתי פקס אך אין תשובה.
פירלס היא חברה שלא יודעת לעבוד ותפסיד לקוחות עם הזמן.
חבל מאד שלא בדקתי את אתר התלונה לפני שקניתי מהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק כל החלקים שלא הוחזרו, להחליף קופסא לפנל או אפילו לספק מוצר חדש פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה