פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר היענות מצד החברה לבקשתנו להחלפת מכשיר די.וי.די בעייתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
ת.ד 559 אזור תעשיה ג' נצרת עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשנו מכשיר די.וי.די מבית XORO דגם HSD-415 דרך אתר אינטרנט במחיר מציאה של כ500ש"ח עם אחריות ל3 שנים. שילוב כזה של מחיר טוב עם שם יצרן ידוע באיכות מוצריו וכן תקופת אחריות של 3 שנים נראה אז כשילוב מנצח ובדיעבד התברר כעיסקה גרועה ,שהסבה לנו כאב ראש אחד גדול.
נכון לעכשיו המכשיר הספיק "לבלות" במעבדת החברה ולחזור חזרה 3 פעמים וכל פעם עם אותה הבעיה:חוסר יכולת לקרוא דיסקים, כאשר המכשיר פשוט "בולע" אותם ולא ניתן להוציאם החוצה. המקום היחיד,הכי קרוב למקום מגורינו,שבו ניתן למסור מכשירים ,שמשווקים ע"י חב' פירלס ,לתיקון,נמצא בנשר,זאת חנות רשת "עולם הקולנוע",שמשמשת כתחנת ממסר והמסירה יכולה להתבצע בין השעות 10:00 ל14:00 בלבד בימים א'-ה'. חנות עצמה מרוחקת כ50 דקות נסיעה מעיר מגורינו, מה שגורם לא רק לביזבוז זמן עבודה רב (בעלי נאלץ כל פעם לצאת באמצע יום עבודה) ,אלא גם לצריכת דלק לא מבוטלת ,שכה יקר בימינו. הנסיבות הללו הביאו לכך, שלא יכולנו "להרשות לעצמנו" להביא את המכשיר לתיקון מייד ,כשהתקלקל, אלא חיכינו, שתיווצר הזדמנות לכך. אומר זאת בשיא הכנות: אינני זוכרת ,שמאז רכישת המכשיר ועד היום הצלחנו להינות ממנו תקופה משמעותית כלשהי.
בדוחות תיקון,אותם ביקשנו לקבל לידינו אחרי שמכשיר התקלקל בפעם השלישית (מסתבר,שצריך לבקש דוח כזה,אחרת לא תדע מה בדיוק תוקן במכשיר,החברה לא תנדב מידע זו),צויין אותו אופן טיפול :החלפת מנוע. כאמור,ללא הועיל...
אחרי 3 נסיונות כושלים לתקן את המכשיר דרשנו מהחברה להחליף אותו למכשיר חדש אחר שווה ערך, אופציה,שקיימת בכתב אחריות הניתן ע"י החברה. החברה סירבה בתוקף לדון בדרישה זו מבלי שהמכשיר שוב,בפעם הרביעית,יגיע אליהם לבדיקה במעבדה (הפעם האחרונה ,בה נמסר המכשיר לתיקון ,היתה ב28/11/2007). אותה חנות בנשר ,דרכה שלחנו מכשיר לתיקון בפעמים הקודמות ,נמצאת כרגע בשיפוצים ונאלצנו לשלם 50ש"ח על דואר שליחים. כשהתקשרתי לחברה מספר ימים אחרי הגעת המכשיר לשם, נמסר לי,כי הוא לא יוחלף, אלא יתוקן, כי יש עליו שריטות. ואני חושבת ,שתירוץ זה לא ממש מוצלח, כי אחרי שבמשך שנתיים המכשיר "טייל" 3 פעמים הלוך ושוב ועבר מספר לא מבוטל של ידיים, ביניהם ידי טכנאים, ש"נגעו" בו ,קשה להבטיח, שהמכשיר ישאר במצבו ,כפי שהיה ביום רכישתו, כך שטענה זו מגוחכת לגמרי ומופרכת מיסודה.
אחרי שביזבזנו פי 2 ממה שהשקענו במכשיר ,כולל זמן עבודה יקר ,שיחות טלפון ולא מעט עצבים, איננו מוכנים לוותר.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפה (בלבד) של מכשיר די.וי.די. בעייתי שלנו במכשיר אחר חדש ושווה ערך ועם אותם ביצועים+תקופת אחריות חדשה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה