|
|
|
|
|
|
פירליס שיווק טירטור שלא ניגמר אנא עזרו לי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
MPבתאריך 13 ביולי 07 רכשתי נגן
220 דרך אתר וואלה שופס הפנייה הועברה לספק פקליס שיווק הקנייה בוצעה ע"ס
נציגה של פרליס שיווק יצרה עימי קשר והציעה לשדרג את הנגן ליותר טוב תמורת 150 שקלים נוספים (אחרי שהגיע הנגן הוא לא היה שווה מקודמו)
בתאריך 5 לפבואר 08 שלחתי את הנגן לפירליס שיווק בעקבות תקלה בנגן הוא לא היה נדלק
לאחר כמה ימים יצרה איתי קשר טלפנית בשם אתי ואמרה לי שאצטרך להוסיף 299 שח על התיקון בטענה שהמסך שבור ושקע האוזניות שבור-דבר שיקרי ולא נכון הרי הנגן נשלח בשלמותו פירלס מיצידה לא מוכנה לתקן את הבעיה למרות שיש עדיין אחריות למוצר
אודה לכם אם תעזרו לי בנושא המדובר
תודה רבה
מספר הזמנה:1199544
|
עלבון |
סוג הנזק : |
תיקון המוצר אפילו הבעיה הטכנית כנדרש באחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|