פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר mp4 לא תקין -התקלקל 4 פעמים בתקופה של פחות משנתיים מרכישתו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד תאריך09/03/08


פירלס רמקולים ואלקטרוניקה בע"מ

רח' הצורף 7, נצרת עלית

מבלי לפגוע בזכויות

א.ג.נ.,



הנדון: דרישה להחלפת מוצר לא תקין



1.לפני כשנתיים רכשתי מחברתכם מכשיר "smart" נגן שירים בפורמט mp4., באמצעות אתר "וואללה שופס".

2.מיד לאחר הרכישה התקלקל המכשיר ונשלח לתיקון במעבדתכם.

3.לא חלפו אלא חודשים ספורים, והמכשיר התקלקל בשנית ושוב נשלח לתיקון במעבדתכם.

4.עוד באותה השנה, התקלקל המכשיר בשלישית, והפעם נדרשתי לרכוש זוג אוזניות חדשות, במקום אלו שהתקלקלו.

5.כבר אז ועוד בתקופת האחריות הרשמית, התרעתי בפניכם על אי תקינותו של המכשיר ודרשתי את כספי בחזרה או את החלפת המכשיר.

6.לאחרונה יצא המכשיר מכלל שימוש פעם נוספת.

7.כפי שהתרעתי בעבר בפניכם, המכשיר שמכרתם לי פגום מיסודו כבר מרכישתו, ואין לו תקנה.

8.לאור כל האמור אני דורש מכם להשיב לי את כספי בגין הרכישה או לספק לי מכשיר חדש ותקין. שאם לא כן, איאלץ לפנות לגופים צרכניים ולסיוע משפטי, על מנת שיסייעו בידי לקבל את זכויותיי.

9.אבקש תשובתכם העניינית בדחיפות.



בכבוד רב

עידן מרוז



כתובת : המבדיל 12 ר"ג

סלולרי : 0547637632

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה