פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות! שירות! שירות! נושא התלונה:
לוין גיורא שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גיליס 40 צומת סגולה - פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך נובמבר 2004 רכשתי באמצעות האינטרנט נגן MP3. קבלתי אותו באמצעות הדואר ודפי האחריות ידעו לספר כי חברת "פירלס שיווק ואלקטרוניקה" ערבים לתקינותו בשנה הראשונה. בתאריך 15 באוגוסט התקלקל המכשיר. בשיחה שניהלנו יומיים אח"כ עם חב' פירלס הם ביקשו להביא או לשלוח את המכשיר (על חשבוננו כמובן) למשרדייהם בפתח תקוה וכך אמנם נעשה. למזלנו - שלחנו את החבילה בדואר רשום. לאחר שלא קיבלנו מהם כל תגובה במשך כחודש פנינו למחלקת שירות לקוחות שלהם לבירור הנושא. באותו מעמד הם טענו כי החבילה כלל לא הגיעה אליהם (!!!). אנחנו התעקשנו כי החבילה נשלחה בדואר רשום ואף הבאנו להם את סימוכין הדואר. אמרו שיבררו. לאחר כחודש ללא תגובה שוב פנינו אליהם ושוב הכחישו את דבר הגעת החבילה. טרחנו ונסענו לדואר וקיבלנו את חתימת אחד העובדים בפירלס אשר קיבל את החבילה כיומיים לאחר שנשלחה. שוב פנינו אליהם עם אישור החתימה הנ"ל והפעם הם אמרו שכנראה נפלה טעות וזה הגיע. ביקשנו שיתקנו את התקלה ויודיעו לנו - כמובן ששוב חלף חודש ללא כל תגובה. שוב פנינו אל פירלס (כמובן - שבכל פעם מחדש צריך לגלגל איתם את כל סיפור המעשה מאחר ואיש מהם אינו רושם שום תיעוד על התלונות) ואז הם אמרו שזה תוקן ויישלח בתוך יום יומיים. זה היה לפני כחודש ואנחנו - מחכים עד היום !!!!!! סה"כ תהליך "התיקון" מ23 לחודש אוגוסט - והמכשיר עדיין לא אצלנו. בושה וחרפה!!! לפני יומיים טענה העובדת שלהם כי היא שולחת את זה למחרת והיום אמרה מישהו אחרת שזה יישלח עוד מס' ימים.
עלבון צורב !!! סוג הנזק :
שישלחו לנו נגן MP3 מהדגמים החדשים ביותר בדואר אקספ פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה