|
|
|
|
|
|
אי אספקה בזמן |
נושא התלונה: |
מתלון אלי |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך אתר וואלה שופס מכשיר GPS. הובטחה אספקה תוך 10 ימי עבודה.
עברו 10 ימי עבודה (02-06-08) אך לא קיבלתי את ההזמנה. יום לפני התקשרתי לוואלה והם מסרו לי שהם יבקשו מהספק ליצור איתי קשר טלפוני - כמובן שלא קיבלתי שום שיחה.
כרטיס האשראי שלי חוייב ביום ההזמנה (20.5.08)
התקשרתי לפירלס ונמסר לי כי אין להם את המוצר במלאי....
הם כמובן ממשיכים לפרסם את המוצר (מערכת ניווט לוויני עוצמתית עם מסך מגע מבית Sansui) באתרי השיווק ועדיין מבטיחים 10 ימי עבודה.
למה הם לא התקשרו לעדכן אותי שאני לא צפוי לקבל את ההזמנה בזמן?
למה חייבו אותי לפני ששלחו את המוצר?
למה הזלזול הזה בלקוחות?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|