פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירלס שיווק- תמרון וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פירלס שיווק הינה חברה לא הוגנת עם תודעת שירות ותפיסה עסקית ברמה מאוד נמוכה.
לפני כחודשיים קניתי בריכה של אינדקס דרך נענע שופס. כמובן שמהר מאוד התקשר אליי מוכרן והציע לי לשדרג את הבריכה-
הבריכה עלתה לי כ300 ש"ח. הוא הציע לי "חבילה שכוללת הכל" במקום בסכום של 300 ש"ח, ב700 ש"ח. לי, בתמימותי זה נשמע לי הגיוני, ולכן הסכמתי ושדרגתי. שאלתי אותו מספר פעמים כמה זה יעלה לי בסה"כ, וכמה זה יצא לי סה"כ בחודש. ושוב- בתמימותי, לא קראתי את ההתפתלויות שלו כדיי לתמרן אותי ולהסתיר שזוהי תוספת של 700 ש"ח ולא סה"כ כולל הבריכה.
כאשר קיבלתי את הבריכה נדהמתי לגלות שאני משלמת פי 2, וירד לי האסימון כיצד תומרנתי.
היות וזוהי היתה מתנת הפתעה ליום הולדתו של בעלי, בלעתי את הכובע ושילמתי את הסכום הזה.
לקח לנו זמן כמובן לפתוח את הבריכה (בריכה לא מתקינים כשיורד גשם בחוץ) ותוך כדיי הבנו שהמוצר פגום- ויש בו חורים. אבל היות ותיקון החורים לוקח כ5 דקות, אמרנו ניחא והמשכנו.
אני חייבת לציין שאנו לא מבינים גדולים בבריכות, וכל דבר לוקח זמן להבין. ואכן, לאחר זמן מה התברר שמה שחשבנו לכלורינטור, אינו הדבר, ובכלל לא קיבלנו אותו במשלוח. התקשרנו לחברה- והודענו שלא קיבלנו את המכשיר. (כן-לקח לנו זמן, אבל בשום אופן לא יכולנו לנחש שהכלי שאותו חשבנו לכלורינטור הוא אינו עד שראינו שההשפעה שלו לא עובדת), ענתה לי קרינה, ממחלקת ה"שירות" והודיעה לי שכלורינטור יעלה לי 100 ש"ח נוספים(על אף ששילמתי, ולא קיבלתי)! וכשניסיתי להסביר לה למה לקח זמן עד ששמנו לב, ענתה בגסות כך זה עולה, וסגרה את השיחה.
זו היתה כבר הגזמה מבחינתי! גם לאורך כל הדרך לא הייתם הוגנים, ועכשיו אתם מנסים לחלוב ממני עוד מאה שקל, על משהו שכבר שילמתי עבורו! אז עברו חודשיים, זה שקניתי בריכה- זה אומר שאני צריכה לקפוץ לתוכה תוך שבועיים, בחורף, כדיי לראות שהיא לא פגומה??
זוהי גם התשובה שקיבלה דנה מנענע שופס- משרה, מנהלת השירות בפירלס.
התקשרתי שוב לפירלס ודיברתי עם- אפרת, שעשתה בירור, ובכלל "אין להם את המוצר יותר, כך שאינה יכולה לעזור לי" או במילים אחרות: "תנפנפי את הלקוחה הזאת כמה שיותר מהר...." מעניין מאוד, שיום קודם לכן- אם הייתי משלמת מאה ש"ח, קרוב לוודאי שהיה להם את המוצר. (כך כאמור גם נאמר לדנה).
וכך נופנפתי.
ואני תוהה, מה הם חושבים לעצמם, לאחר שגנבו, עשקו, שיקרו, זלזלו, ודיברו בגסות ללקוח, שהוא באמת יקנה את המוצר במאה שקל נוספים?!
אני בשביל 100 ש"ח לא אשקיע את מאמצי במלחמה ראש בראש עם חברה כזו, אבל היות והם הותירו אותי חמומת מח, נעלבת וכועסת, אני אשמח להזהיר צרכנים אחרים מלהזמין מוצרים בחברה זו. אם אתם רוצים לישון בשקט בלילה, תחפשו אלטרנטיבות אחרות!
עגמת נפש, עלבון, וכספי סוג הנזק :
להזהיר צרכנים מלקנות דרכם פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה