פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמירת אמת ושיכנוע שיקרי לשדרג מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמנתי דרך אתר וואלה שופס נגן MP3 +טייפ וזיכרון 1GB+רדיו PROSOUND FM כשהמחיר על המוצר היה אמור להיות 399 שקלים כולל משלוח. היה אפשרות לנוסיף 49 שקלים תמורת תמיכה בעברית ונרתיק נשיאה. בחרתי לקחת את זה כי זה נוח שיש עברית. הובטח שהמוצר יגיע תוך 3 ימי עסקים
ביום העסקים האחרון התקשר נציג של החנות ושאל אם אני מעוניין לשדרג את הנגן לדגם מתקדם יותר עם פונקציות נוספות כגון הקלטה מהרדיו, תמיכת USB 2, תמיכה מלאה בעברית, ועוד. תמורת 577 שקלים כולל משלוח ונאמר לי שהמחיר בכל מקום הוא בסיבות 900 שקלים. הסכמתי בתמימות וחיכיתי עוד 3 ימים נוספים לקבלת הנגן.
יש לציין שאחי קנה את אותו נגן בלי השידרוג לעברית ולא שידרג אלא השאיר את ההזמנה כמות שהיא.
לאחר יומיים קיבלתי את הנגן במשלוח. והתאכזבתי.
א. התמיכת עברית היא עלובה ולא תקינה. כאשר הנגן מציג שם תיקייה הוא לא מציג את השם האמיתי אלא מספר אותיות בעברית בלי שום קשר לשם הנכון.
ב. בגלל התמיכת עברית האנגלית מופיעה הפוכה.
ג. הרדיו לא קולט שום תחנה גם תחנות בעלות קליטה גבוהה כדוגמת רשת ב' וגלי צה"ל.
ד. כמובן שאם הרדיו לא קולט כלום אין לי שום תועלת באופציית ההקלטה מהרדיו ישירות לנגן. את מה אני אקליט??!!
ה. המכשיר הגיע בלי הנרתיק המובטח.
ו. המכשיר לא עובד ב USB 2 כמובטח אלא ב USB 1.1
ז. בבדיקה באינטרנט מצאתי שהמכשיר שקיבלתי נמכר בהמון מקומות במחיר 400 שקלים כמו המחיר של הנגן הראשון שהזמנתי ולא במחיר המופרז שנאמר לי.
ח. אחי שלא שידרג את המכשיר קיבל מכשיר שהתכונות שלו הם זהות במדויק למכשיר שלי חוץ מתכונת ההקלטה מרדיו. ואצלו הרדיו קולט מצוין כל תחנה.
אני דורש לפחות את ה - 128 שקלים הפרש שנגבו ממני שלא כדין ודורש לקבל את הנרתיק שהובטח.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
פירלס שם ותפקיד:
על פי הטלפון שמסר מר הורן שי עולים שני לקוחות :הראשון הנו הורן שי וההזמנה על שמו כוללת מכשיר DIVX והלקוח הנוסף הנו הורן אריאל וההזמנה על שמו כוללת נגן. תגובה:


ב 21/11/05 ניסינו לצור קשר עם מר הורן על מנת לאמת את שם המזמין אך לצערנו לא היה זמין ועל כן הושארה הודעה לחזור אלינו.

בברכה,
נשמח להגיב לאתרכם עם ביצוע האימות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה