פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
צוברי אורן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.7.05 קניתי מכשיר די וי די מסוג פיירלס דרך האתר וואלה שופס.
לאחר כשבוע יצר איתי קשר נציג של פיירלס ושאל אם אני מעוניין לשדרג את המכשיר למכשיר מתקדם יותר כגון עינית אמינה יותר, קורא קבצי תרגום מקובץ נפרד ,הבעתי התענינות ונתתי את הסכמתי בתנאי שאני אוכל לראות סרטים שכבר צרבתי כאשר הקובץ התרגום הינו קובץ בנפרד,שהמכשיר יהיה אמין יותר,נציג החברה אמר שזהו המכשיר שיעמוד בדרישות שביקשתי וכך היה החלטתי להוסיף כסף על מנת שהמכשיר ישודרג עפ"י הדרישות.
לאחר סמן סביר קיבלתי את המכשיר הכנסתי סרט מהמאגר הקיים שלי ולא ניתן לראות את התרגום ואף בחלק מהסרטים הסרט נתקע עוד בהתחלה.
ניסיתי ליצור קשר עם החברה ולא הצלחתי רק לאחר שליחת פקסים ומיילים יצרו איתי קשר והפנו אותי לתמיכה טכנית הטכנאי אמר שניתן לראות תרגום מקובץ עם פורמט מסויים בלבד (כבר צימצם לי את האפשרות לראות סרטים מהמאגר שברשותי) את הסרטים החדשים שהוספתי למאגר הכנתי עם התרגום שהמכשיר מסוגל לקרוא ברגע שניסיתי לראות את הסרט פתאום אני מגלה שהוא מראה את המילים בכתובית מהסוף להתחלה ( לדוגמא המילה "סבתא" הוא רושם "אתבס")
לאחר ניסיונות מרובים להשיג שוב את התמיכה הטכנית(לקחת מעל לשבועיים כולל שליחת מיילים ופקסים) הטכנאי טען בפני שיש תוכנה שצריך להוריד ואז להפוך את התרגום ורק אחרי זה לצרוב אותו. לאחר שביצעתי את המטלה החדשה הסרט נתקע ונעצר עוד בדקה הראשונה.
ניסתי להשיג את החברה אבל נתקלתי בקשיים כמו אין מענה,לוופ מוזר שעושה המרכזיה כאשר הקו תפוס בתמיכה טכנית ואי מתן שרות ראוי ללקוח החברה.
בזמן ניסיון להשיג את שרות התמיכה החלטתי שאני סוף סו אוכל לנצל את הדי וי די לראות סרט ישראלי שאינו דורש תרגום ופתאום באמצע הסרט נתקע, כיביתי את המכשיר והדלקתי אותו מחדש ואז מתקבלת הערה בתצוגה NO DISC הכנסתי סרטים אחרים והדי וי די לא מזהה ,במילים אחרות אני מגלה שגם העינית המשופרת שנציג החברה טען שהיא תאריך את חיי המכשיר כבר גילתה אמינות ירודה.
בגלל שלא הצלחתי להשיג את נציגי החברה החלטתי לשלוח את המכשיר לתיקון דרך רשת החנויות עולם הקולנוע תוך כדי זמן המתנה של התיקון הצלחתי להשיג את שרות הלקוחות וחזרתי שוב על כל מה שכתבתי ודרשתי מהם שיחליפו לי את המכשיר במכשיר כפי שדרשתי בפני נציג החברה שטרח מאוד לשרג לי את המכשיר למכשיר שלא כל כך רציתי ועוד למכשיר שאינו אמין.
הנציגה טענה שיש לרשום את הבעיה במכתב ולשלוח אליהם בפקס והם יחזרו אלי וציינתי שלא ישלחו את המכשיר חזרה לחנות עד שאני אדבר איתם, עשיתי כבקשתה ולא הופתעתי שלא היתה תשובה מהם.
לאחר שבוע שוב התקשרתי אליהם וטענו שהפקס לא הגיע שלחתי אליהם שוב וכרגיל אף אחד לא חזר אלי, כשהתקשרתי לבדוק מה קורה נציגה בשם שרה טענה שהבחור שמטפל בהחלפות המכשיר אינו נמצא והוא יחזור אלי עוד באותו יום אבל היא לא שכחה לציין שהמכשיר נשלח חזרה לחנות שבו מסרתי אותו.
עד כה אף נציג של החברה לא טרח לחזור אלי.
חשוב שאני אציין שכל הסיפור הזה נמשך כבר כמה חודשים והיות זה לא המכשיר שהייתי מעוניין לקנות ונציג החברה הטעה אותי ועם הזמן המתמשך התברר שגם המכשיר אינו אמין.
השרות שקיבלתי ממכם ממש מתחת לכל ביקורת וכל הזמן והעלות שטרחתי כדי ליצור אתכם קשר.
אני דורש מחברת פיירלס שיווק להחליף לי את המכשיר במכשיר הרצוי.
עוגמת נפש,כספי, סוג הנזק :
פיצוי והחלפת המכשיר למכשיר רצוי ואמין פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה