פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אל כל אלקטרוניקה רח' הצורף 7 ת.ד.559 נצרת עילית 17105 כתובת:
תיאור הבעיה:

רכשתי במאי מכשיר g/p/s דרך וואלה במכרז.לאחר ש"זכיתי" באותו חדש התפרסם בחוברת ישראכרט אותו מכשיר במחיר נמוך יותר הרגשתי פריאר אך מה לעשות.
אפשר לומר שלא היו יומיים רצופים שהמכשיר עבד לאחר טלפונים לתמיכה ולחברת המפות אולצתי להגיע ל"רוגב" מחשבים להחלפת כרטיס המפות שם טענו כי המכשיר לא תקין והוא מוחק קבצים.
ושוב המכיר נתקע שלחתי לחברה בדואר על חשבוני ולאחר חודש ימים שהמכשיר היה שם (התחננתי שיזדרזו בגלל שהחופשה של הילדים נגמרת והם"ציינו זאת במחשבם)
המכשיר חזר לאחר חודש ימים עם תוכנה אחרת אך ללא קליטת לווין (לא מבין איך מכשיר יוצא ממעבדה ללא בדיקה) לאחר דין ודברים איתם נדרשתי לשלוח את המכשיר שוב על חשבוני לחברה וכך עשיתי .מיד למחרת קבלתו
צירפתי בקשה לביטול העיסקה.ומקווה מאוד שתעזרו לי בענין.אני מרגיש אבוד מול שרלטנות של החחברה.
תודה רבה.
ביטול הקניה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה