פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה שלי 3304 מפה באתר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יצרו איתי קשר מפירלס ודיברתי עם אלעד ושוב סיפרתי לו את כל המקרה בו איש המכירות שלו הבטיח לי די וי די קורא כתוביות אז הוא אמר לי שיכול להיות שהאיש אמר שבעתיד לאחר הקניה המכשיר היה אמור לקבל עידכון לכתוביות ובסוף הם לא קיבלו את העידכון זאות אומרת שיכול להיות שהאיש הבטיח לי שהמכשיר יקרא כתוביות ובהמשך יהיה עדכון באתר שלהם ןבסוף לא היה עדכון. מכאן נתן לקבוע שהוא לא סותר את דבריי שכן היה בידיעת החברה (פירלס) שכן צריך להיות עדכון אבל בסופו של עניין לא יצא עדכון.
שאלתי אותו איך זה שהוא מבקש לעשות איתי טרייד אין עם המכשיר שיש לי עכשיו שמחירו באתר club 4u שהוא אתר המכירות של החברה עומד על 999 ש"ח והוא מבקש ממני להוסיך סבומים בין 150 ל-350 שקל. אלעד עונה לי שהמכשיר שלי ישן והם גם לא מוכרים אותו ואין להם אותו במלאי ולא היתה לו תשובה למה המכשיר מוצע עדיין למכירה באתר לדבריו אפילו הוא חושב שאין חלפים למכשיר שמצוי אצלי בבית.
אני רוצה לציין ולהדגיש ששלוש פעמים עשיתי טרייד אין עם החברה וכל פעם גבו ממני 200 שקלים ולקחו את המכשיר אליהם כך שיכול להיות שמישהו קנה וקיבל את המכשיר שנתתי לאחר תיקון.
אמרתי לאלעד שאני לא מתכוון להוסיף אגורה על מה ששילמתי כי הוצאתי על הדיויו יותר מ1300 שקלים וזהו סכום גבוה לכל הדעות בשביל מכשיר די וי די.
לסיכום קניתי ושילמתי על מכשיר שלא יכול לתת לי את השרות שהובטח לי ולא משמש אותי לצרכים שלי
העלבה וביזוי סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
פירלס שם ותפקיד:
להלן התייחסותנו לפנייתו של מר סדרס. תגובה:
על פי רישומנו בחודש מרץ 2004 רכש מר סדרס מערכת קולנוע ביתית הכוללת DVD דגם 909 , לבקשתו של מר סדרס בוצע שדרוג לדגם PS9000 וזאת טרם מועד האספקה .

שדרוג נוסף בוצע בינואר 2005 לדגם STK , יש לציין כי הדגם האמור אינו תומך בכתוביות בעברית ולא הייתה כל התחייבות מצדנו כי המוצר תומך או יתמוך בעתיד בכתוביות בעברית.

בתאריך ה- 22/11/05 שוחח מר סדרס עם נציג מטעמנו והוצעו לו שלושה דגמים מתקדמים יותר התומכים בכתוביות בעברית בתוספת תשלום הנעה בין 100-350 ש"ח וזאת בהתאם לסוג הדגם.

לצערנו מר סדרס סרב להצעה ודרש החלפה ללא תוספת תשלום. יש לציין כי המוצר היה בשימושו של מר סדרס קרוב לשנה והדגמים שהוצעו למר סדרס מתקדמים יותר בהתייחס לדגם STK ,אי לכך אין באפשרותנו להענות לבקשתו.

נשמח באם מר סדרס ישקול שוב את הצעתנו .

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה