קבלת מוצר פגום מפירלס שיווק |
נושא התלונה: |
דנינו תומר |
שם/כינוי: |
יום שלישי 24 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עלית |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 07/02/09 קניתי דרך אתר וואלה מסך LCD של סנסוי.
לאחר יומיים יצר איתי קשר אחד מנציגי החברה וייעץ לי לשלם תוספת על האחריות ולהגדילה ל 3 שנים.
במשך שבועיים לאחר מכן לא שמעתי זכר מהחברה,עד שהתקשרתי וטענתי שאני כבר אמור לקבל את המוצר שהזמנתי ויום אחרי הגיע המסך.
המסך הגיע לבייתי וכבר באותו יום התחילו בעיות בצפייה,קווים אדומים וירוקים ועיגולים כחולים במסך.. יומיים לאחר שקיבלתי את המוצר התקשרתי לשירות הטכני וביקשתי שישלחו לי טכנאי שיבדוק את הבעייה.
שלושה ימים לאחר מכן הגיע בן אדם.. שמזוהה כמוביל של הטלוויזיה לא כטכנאי בעל ידע נרחב,ראה את התקלה וייעץ לי לקנות כבלים אכותיים שיפתרו את הבעייה, בנוסף הוא יעץ לי לא להשתמש במפצל אלה בכבלים ישירים.
הלכתי וקניתי כבלים אייכותיים(+500 ש"ח),והבעייה לא נפתרה, צלצלתי לשירות לקוחות שוב והם הציעו לי להחליף מסך, אני לא הסכמתי וביקשתי לבטל עסקה עקב התקלה/פגם שיש במסך. בכל זמן השיחות איתם אני שואל מה קורה אם עוברים ה 14 יום של החזרת המוצר, והם אומרים לי שלא משנה אם עברו ה 14 יום מה שחשוב זה מתי הגשתי את התלונה.
אחריי כמה שיחות הם שלחו לי בחור שמזוהה כטכנאי חוץ של החברה,שבדק את הטלוויזיה שיחק בהגדרות ופתר את הבעייה.
כמה שעות לאחר מכן הבעייה חזרה ושוב מצאתי את עצמי מתקשר לשירות לקוחות ודורש לבטל עסקה.. התנאי שלהם לביטול עסקה ללא חיוב מהצד שלי זה שאני ישלח להם את המסך לטכנאי אצלהם במשרדים. ועוד דבר מצחיק זה שהם טוענים שעברו ה - 14 יום של הביטול,ושאני אומר שאני כבר ביום השני הגשתי את התלונה הם אומרים שוב שה - 14 ימים עברו.
אני בתור לקוח לא מרוצה לא מוכן לקחת את הסיכון לשלוח להם את המסך בלי שאני יראה איך בודקים אותו, ואז הם יגידו שהכל תקין ושהבעייה היא לא מהטלויזייה.
לכן אני מבטל כרגע את העסקה בכרטיס אשראי ומתכוון ללכת לתבוע אותם על עוגמת הנפש.
אני מזהיר את כולכם!! לא להתעסק עם פירלס!!
|
ובזבוז זמן של ה 14 יום |
סוג הנזק : |
תביעה בבית משפט לתביעות קטנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|