פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום מפירלס שיווק נושא התלונה:
דנינו תומר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 07/02/09 קניתי דרך אתר וואלה מסך LCD של סנסוי.
לאחר יומיים יצר איתי קשר אחד מנציגי החברה וייעץ לי לשלם תוספת על האחריות ולהגדילה ל 3 שנים.
במשך שבועיים לאחר מכן לא שמעתי זכר מהחברה,עד שהתקשרתי וטענתי שאני כבר אמור לקבל את המוצר שהזמנתי ויום אחרי הגיע המסך.
המסך הגיע לבייתי וכבר באותו יום התחילו בעיות בצפייה,קווים אדומים וירוקים ועיגולים כחולים במסך.. יומיים לאחר שקיבלתי את המוצר התקשרתי לשירות הטכני וביקשתי שישלחו לי טכנאי שיבדוק את הבעייה.
שלושה ימים לאחר מכן הגיע בן אדם.. שמזוהה כמוביל של הטלוויזיה לא כטכנאי בעל ידע נרחב,ראה את התקלה וייעץ לי לקנות כבלים אכותיים שיפתרו את הבעייה, בנוסף הוא יעץ לי לא להשתמש במפצל אלה בכבלים ישירים.
הלכתי וקניתי כבלים אייכותיים(+500 ש"ח),והבעייה לא נפתרה, צלצלתי לשירות לקוחות שוב והם הציעו לי להחליף מסך, אני לא הסכמתי וביקשתי לבטל עסקה עקב התקלה/פגם שיש במסך. בכל זמן השיחות איתם אני שואל מה קורה אם עוברים ה 14 יום של החזרת המוצר, והם אומרים לי שלא משנה אם עברו ה 14 יום מה שחשוב זה מתי הגשתי את התלונה.
אחריי כמה שיחות הם שלחו לי בחור שמזוהה כטכנאי חוץ של החברה,שבדק את הטלוויזיה שיחק בהגדרות ופתר את הבעייה.
כמה שעות לאחר מכן הבעייה חזרה ושוב מצאתי את עצמי מתקשר לשירות לקוחות ודורש לבטל עסקה.. התנאי שלהם לביטול עסקה ללא חיוב מהצד שלי זה שאני ישלח להם את המסך לטכנאי אצלהם במשרדים. ועוד דבר מצחיק זה שהם טוענים שעברו ה - 14 יום של הביטול,ושאני אומר שאני כבר ביום השני הגשתי את התלונה הם אומרים שוב שה - 14 ימים עברו.
אני בתור לקוח לא מרוצה לא מוכן לקחת את הסיכון לשלוח להם את המסך בלי שאני יראה איך בודקים אותו, ואז הם יגידו שהכל תקין ושהבעייה היא לא מהטלויזייה.
לכן אני מבטל כרגע את העסקה בכרטיס אשראי ומתכוון ללכת לתבוע אותם על עוגמת הנפש.
אני מזהיר את כולכם!! לא להתעסק עם פירלס!!
ובזבוז זמן של ה 14 יום סוג הנזק :
תביעה בבית משפט לתביעות קטנות פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה מנהלת שרות - לקו שם ותפקיד:
שלום רב .
הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה מאתר וואלה שוופס בתאריך : 7/2/09 .
ההזמנה אושרה על ידי חברת אשראי בתאריך : 11/2/09 .
המסך היה אמור להיות מסופק ללקוח ב- 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור מחברת האשרי .
המסך סופק ללקוח בתאריך : 24/2/09 הרבה לפני תום ימי עסקים .
בתאריך : 26/2/09 הלקוח פנה אלינו בטענה שיש פסים אדומים בצד המסך ואיכות התמונה לא טובה .
כבר בתאריך : 26/2/09 ביצענו החלפה למסך חדש בבית הלקוח על ידי מתקין מוסך שלנו .
המתקין הגיע לבית הלקוח בדק את המסך ומצא שהמסך תקין לחלוטין .
המתקין הציע ללקוח לרכוש כבלים איכותיים רק בגדר הצעה כמובן .
הלקוח רכש את הכבלים כפי שביקש ממנו המתקין .
בתאריך : 15/3/09 הלקוח פנה אלינו בטענה שהתקלה עדיין קיימת במסך והוא מבקש אפשרות לשדרג את המסך לדגם אחר .
יצרנו קשר עם הלקוח כבר באותו היום ועידכנו אותו שאין לנו דגם אחר ולכן לא נוכל לשדרג את מסך .
הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה במידית בטענה שהוא לא מעוניין במסך .
בתאריך : 18/3/09 שלחנו ללקוח נציג מטעמנו שהגיע לביתו ואסף ממנו את המסך לצורך ביטול ההזמנה .
כמובן שההזמנה תבוטל בהתאם לממצאי המעבדה שלנו .
אני לא חושבת שבמקרה של הלקוח הנ"ל יש לו עילה לתלונה או לתביעה .
פנייתו טופלה במידית והיינו איתו בקשר תמידי .
המסך של הלקוח יגיע אלינו למחסן הראשי .
ההזמנה תבוטל לאחר שהמסך יבדק בהתאם לממצאי הבדיקה .
תודה והמשך יום טוב .
צילה בבלי .
תגובה:
ההזמנה של הלקוח תבוטל בהתאם לממצאי מעבדה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה