פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת טלויזיה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלויזיה דרך אתר אולסייל LCD כעבור יומיים התקשר נציג ועידכן כי זו
טלויזיה יחסית ישנה והציע לשדרג והסכמתי.
עבר יותר מחודש ולא התקשרו, וכאשר פניתי חיכיתי עוד יומיים למתן תשובה
ואז התקשרה אליי לטענתה מנהלת אספקה וטענה כי אין הובלה למקום מגוריי(דבר
שלא צויין בשום מקום)כאשר נשאלה למה חייבו את כ.אשראי ובנוסף שידרגו
לא עניין אותה דיברה בבוטות ולא הייתה ולו התנצלות על כך שהם גובים כסף
למרות שהם יודעים כי לא תסופק ליעד ולא עידכנו.
גם כאשר הצעתי מקום חלופי טענה כי רק עוד 5 ימים תהיה אספקה
(להזכיר כי אני ממתין יותר מחודש)לא היה לה גמישות או פיצוי על זמן ההמתנה
וטענה כי זה או להמתין בשקט או לבטל את העסקה.
חוסר שירות משווע גישה מתחת לכל ביקורת.
אני אמשיך לפרסם בכל מקום שניתן שיידעו איזה שרות פירלס נותנת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה בבלי - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום רב .
ניסיתי לצור קשר עם הלקוח אך הלקוח אינו זמין .
השארתי לו מ"ס הודעות .
אולי יש ברשות הלקוח מ"ס טלפון אחר מכיון שע"פ הפרטים שציינתם בתלונה אני לא מצליחה לאתר את ההזמנה של הלקוח .
תגובה:
הפניה טטופל אחרי שאשוחח עם הלקוח .
תודה והמשך יום טוב .
צילה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה