פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מגעיל נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הצורף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה29.6 הזמנתי קונסולת משחקים WII דרך אתר וואלה מהספק פירלס.
בשבוע הראשון כול פעם שפניתי אליהם הם אמרו לי שזה עדיין מוקדם מדי והם לא יכולים לאשר לי איסוף עצמי, ביום שני ה- 6.7 שוב דיברתי איתם והם תענו שההזמנה לא ניפתח עדיין ולכן אי אפשר לאסוף את המוצר, ושההזמנה תיקרא הם יחזרו אלי, ב7.7 ההזמנה ניפתחה אצלהם ובאמת כמו שהם אמרו הם חזרו אלי לתאום האיסוף העצמי, וכך הם אמרו "אתה יכול לאסוף את המוצר רק ביום חמישי בן השעות10:30 ל12:30 בנצרת עילית" זאת אומרת שהם נותנים זמן כול כך מוגבל לאיסוף שהוא כמעט ולא אפשרי במיוחד לאנשים שגרים רחוק...
אחרי שהסכמתי וסגרנו על השעה, התברר לי מהבחור שדיבר איתי שאת עלות המישלוח הם כלל לא יכולים להחזיר לי, שאלתי אותו למה? הרי המשלוח עוד לא יצא, המוצר עדיין אצלכם. והתשובה שקיבלתי זה, "אלו הנהלים"
זה נישמע הגיוני? הרי החוק אומר שרק אם המוצר יצא למשלוח אני אמור לשלם את המשלוח, וכמובן שהמוצר עדיין לא יצא כי באותו יום שהם קראו את ההמנה כבר תאמנו איסוף עצמי...

נ.ב
הם גם לא תוענים שהמוצר יצא למשלוח, הם פשוט אומרים שזה המהלים!!

ממש מעצבים שכול מה שמחפשים זה איך לדפוק את הלקוחות,
חברה שיש לה פה באתר 97 תלונות ורק מחמאה 1
ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
לא לכרוש שום דבר דרכם פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה