פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מהיר מצד החברה נושא התלונה:
אברהם אבנר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/11/05 הגיע אלי טלוויזיה שהזמנתי מפירלס שיווק דרך אתר האינטרנט פי 1000 הדלקתי את הטלוויזיה והיא לא עבדה התקשרתי לחברה פילרס ונענתי באדיבות מצד החברה וכבר ביום שישי 2/12/05 הביאו לביתי טלוויזיה חדשה הגיע הזמן שיהיו עוד חברות כאלה שמטפלות באדיבות בלקוחות
לציין את החברה ויישר כוח פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה