|
|
|
|
|
|
טיפול מהיר מצד החברה |
נושא התלונה: |
אברהם אבנר |
שם/כינוי: |
יום שלישי 29 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/11/05 הגיע אלי טלוויזיה שהזמנתי מפירלס שיווק דרך אתר האינטרנט פי 1000 הדלקתי את הטלוויזיה והיא לא עבדה התקשרתי לחברה פילרס ונענתי באדיבות מצד החברה וכבר ביום שישי 2/12/05 הביאו לביתי טלוויזיה חדשה הגיע הזמן שיהיו עוד חברות כאלה שמטפלות באדיבות בלקוחות
|
לציין את החברה ויישר כוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|