פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול קשה בלקוח ואי עמידה בזמני אספקה נושא התלונה:
שם טוב  אריק שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02/07/09זכינו במכרז לקונסולת משחקים מס' הזמנה 226268 תוך התחייבות לאספקה תוך 14 יום ,כולל הבטחה ע"י נציג המכירות שהציע שדירוג למכשיר שנרכש כי המכשיר כבר יוצא לדרך.0כמובן שהסכמתי לשדירוג והוספתי עוד 250 ש"ח) בתאריך 19/07/09 בשיחה יוזמה של רעיתי עם נציג החברה הבטיח שוב כי המכשיר יגיע עד סוף השבוע ואין מה לדאוג.
בשיחות עם נציגכם ביום חמישי האחרון , התברר כי המכשיר לא יגיע במועד שהובטח ובכלל לא ברור עם יגיע גם בשבוע לאחר מכן. עקב המחדל הנ"ל בחרתי לבטל את העיסקה מול נציגת השירות +שיחה שהתקבלה מנציגה נוספת שהודיעה שהעיסקה בוטלה וטרקה את הטלפון.
עוגמת נפש גדולה לילדים סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה