פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות אי עמידה בזמן האספקה תיאום התקנה ולא הגיעו בלי להודיע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 7 נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-05.07.09 קניתי מזגן של פירלס מהאתר של P1000 הבטיחו שתוך 14 ימי עבודה המזגן יגיע המתנתי בסבלנות ולקראת סוף 14 ימי עבודה ניסיתי להתקשר לשרות הלקוחות של פירלס ההמתנות היו ארועות 20 דקות וגם 30 דקות עד שמישהו ענה לי
(כעבור מספר ימים מההזמנה התקשר אלי נציג שלהם כי להציע לי שדרוג של המזגן ולדבר איתי על סכום ההתקנה וסיכמנו) כשסוף סוף ענו לי הם התנצלו על האיחור ואמרו שהם יפצו אותי ובתחילת השבוע יתאמו את ההתקנה, ביום ראשון ה-26.07.09 התקשרה אלי נציגה שלהם ואמרה לי שביום שני יום למחרת יגיעו מתקינים בין השעות 14:00 לבין 17:00 לבציע את ההתקנה, היות ואני לא עובדת בתל-אביב ואין לי רכב כדי להגיע תוך חצי שעה מרגע ההודעה נשארתי בבית להמתין להם לקראת השעה 17:00 הבנתי שהם לא יגיעו אף אחד לא טרח להודיע לי כאשר אני התקשרתי אליהם והמתנתי שוב 20 דקות עד שמישהו ענה הם אמרו שהם מצטערים אבל המתקין חולה מיותר להסביר את עוגמת הנפש והכעס שחשתי ביקשתי מהם לבטל את העסקה שאני לא מאמינה להם ומי יפצה אותי על אובדן יום עבודה כל כך הרבה זמן שבזבזתי על טלפונים ועוגמת הנפש שהם עשו לי
פיצוי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה בבלי מנהלת שירות שם ותפקיד:
אכן לקוחה תואמה להתקנת המזגן ולצערינו הרב המתקין חש ברע לא יכל להגיע לביתה לביצוע המשימה. התנצלנו בפני הלקוחה לאחר ששוחחה עימי סוכם עימה לבקשתה על ביטול הזמנה בזיכוי מלא . תגובה:
הזמנה בוטלה ללא חיוב . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה