|
|
|
|
|
|
מוצר לא תקין |
נושא התלונה: |
אסיף צביה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עלית |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל קניתי מחברת פירלס( אל קול אלקטרוניקה) מכשיר lcd 32 אינטש לאחי וגיסתי כמתנה לצימר בהקמה הודעתי כבר במעמד הרכישה כי זו מתנה וביקשתי שאת כל שלבי ההגעה יעשו דרכי וכן ישלחו לכתובתי את האחריות הוספתי ואמרתי כי את המכשיר יפתחו רק כאשר תסתיים בניית הצימר חזור והדגש
בתחילת יולי מצלצל אלי אחי ושוב מודה על המתנה אך מוסיף" רק חבל שזה לא עובד"
מייד צילצלתי לחברה וזכיתי ליחס לא ראוי בלשון המעטה ואפילו טכנאי לא הוצע לי
רק לאחר שכתבתי מכתב ופקס אמרו לי שהם מוכנים לבוא לקחת את המוצר לבדיקה
לאחר כשבוע צילצלו ואמרו כי יש לי חובת השתתפות בתיקון בסך 1500 ש"ח( על מכשיר שעלותו 2000 ש"ח) חמתי בערה בי להשחית הרצחת וגם ירשת?
גם מכשיר קלוקל גם שרות נוראי ו....
ומאז נותק מגע
מה עושים??????????????
אודה לעזרתכם
|
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|