פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן,כסף,יחס משפיל ומזלזל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ניכנסתי לוואלה שופס,הצעתי הצעת מחיר לקונסולת wii,וזכיתי בה .
הקונסולה הייתה שייכת לחברת:"פירלס בע"מ".מועד אספקת המוצר:כעבור 14 יום.
ביום ה14[היום בו היה צריך המוצר להגיע אל ביתי]ישבתי בבית מהשעה 8:00-22:00 בלילה וחיכיתי למישהו שידפוק בדלת,וייתן לי את החבילה.
המשלוח כמובן לא הגיע!
יצרתי קשר עם החברה-אך ללא הצלחה המתנתי להם בטלפון כ-20 דקות,ובסוף ענתה המזכירה,השארתי פרטים אך אף אחד לא חזר אלי!
ביום שלמחרת נאלצתי לקום ב8:00 בבוקר מהסיבה הפשוטה:שלא יהיו זמני המתנה מטורפים\כי בכל זאת זו "פירלס"\ששם זמני ההמתנה באת מטורפים!!,
-בכדי לנסות להשיג נציג ולשאול מה הבעיה,מדוע החבילה עוד לא הגיעה?!
בסופו של דבר ענתה נציגה שתשובה היתה"המוצר י-צ-א רק היום"!,וכמובן אמרתי לה שזו חוצפה כי המוצר צריך להגיע בתום ה14 יום,ולא רק אז להישלח!,וגם אם ישננו עיכוב,עליהם להתקשר ולהודיע על כך\אני צריכה לשבת בבית כל היום ולהמתין לחצופים האלה?!!=איפה ישמע כזה דבר!
הנציגים יושבים שם,וכנראה משוחחים אחד עם השניה,מה שמונע מהם לענות לשיחות הרוכשים,להתריע על עיכובים,לשלוח את החבילות,וכמובן לטפל בפניות הרוכשים! והנה התשובה למה זה בילתי אפשרי להשיג אותם! גם ב-8 בבוקר זה זה יהיה בלתי אפשרי להשיג אותם!
ביקשתי פיצוי על מנת שלא אתבע אותם!כול נציג אומר אחרת,וכשמגיע הרגע האמיתי בו עליהם לשלוח לי את הפיצוי השיחה מתנתקת -\ממש במפתיע!
עד היום אני מחכה ומקווה שהפיצוי יגיע!
עשיתי טעות פעם אחת,ואני מבקשת מכם,אל תחזרו על הטעות שלי!!
פירלס-זה אסור בתחליט האיסור- לרכוש מהם מוצרים!
עלבון סוג הנזק :
בעיקרון החזרת המוצר כבר לא תהיה\המוצר פתוח,אבל אי מבקשת פ-י-צ-ו-י פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה בבלי מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה פיצוי רובה נוסף להזמנתה , לאחר שיחה עימה ביקשה פיצוי אחר סוכם עימה כמחווה שירותית שתקבל עוד פיצוי לבקשתה מקלדת סיליקון בנוסף !.
תודה . לקוחה טופלה לשביעות רצונה .
תגובה:
הלקוחה קיבלה פיצוי רובה נוסף להזמנתה , לאחר שיחה עימה ביקשה פיצוי אחר סוכם עימה כמחווה שירותית שתקבל עוד פיצוי לבקשתה מקלדת סיליקון בנוסף !.
תודה . לקוחה טופלה לשביעות רצונה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה