|
|
|
|
|
|
שרות טכני ושרות לקוחות - תת רמה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נצרת עלית |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כחצי שנה נגן DVD (עם אפשרות הקלטה). מאז המכשיר כל הזמן בתיקונים. הם מחזירים אותו לא תקין (כל פעם תקלה אחרת). ביקשתי שיבדקו הכול (בתיקון השלישי או הרביעי) ושוב חזר מקולקל! כתבתי מכתב תלונה בנקודת איסוף ושלחתי יחד עם המכשיר. הגברת שקיבלה את המכשיר ממני זוכרת שכתבתי את המכתב ושהיא צירפה אותו אבל זה לא מפריע לחברה לטעון שלא ראו אותו...ואולי כדבריהם "מישהו שם את המכתב במקום לא נכון". ביקשתי לדבר עם מנהל אז אמרו לי לכתוב בקשה בפקס. כתבתי. ואז הבטיחו לי תוך 48 שעות לחזור אלי... עבר כבר יותר משבוע. כאשר התקשרתי היום שוב, המוקדנית אמרה שהיא רואה שהבטיחו להתקשר אלי (כתוב לה במחשב) והיא לא יודעת למה לא התקשרו אלי עדיין. למרות כול זאת היא טענה בעזות מצח מדהימה שהשרות שלהם לא פחות מ "מעולה". מה תגידו?!
|
גם מזבוז זמן וגם דלק |
סוג הנזק : |
אני דורש שיחליפו לי את המכשיר הדפוק הזה ושילמדו את הטכנאים שלהם לעבוד! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|