פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה משפטית נושא התלונה:
טובול  שלום שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל הנוגעים בדבר שלום רב
אני מתכוון להגיש תביעה משפטית נגד חברת פירלס el kol כבר בשבוע הבא.
הסיפור הוא כזה :
רכשתי דרך אתר ערוץ הקניות קונסולת משחקים wii ולאחר שלושה ימים מיום קבלת המוצר החזרתי אותה לסניף יגאל אלון .
נסמרה לידי קבלה החזרה בתאריך 29/07/09 ובקבלה נכתב שהמוצר הוחזר באריזתו המקורית . עוד נכתב שהמכשיר לפי הנוהל צריך לעבור בדיקה במעבדה ושאני יתקשר ביום שני שלישי לבדוק שזיכו אותי .
היום 9/08/09 לא זז דבר וחמור מכך בכל פעם שהתקשרתי למספר 1599500250 {שירות הלקוחות של פירלס} אמרו לי שהמכשיר בבדיקה וזה יקח עוד כמה ימים {כל השיחות מוקלטות אצלי } בשיחה היום בשעה 10:58 נאמר לי על ידי מוקדנית בשם ריקי שהמכשיר בכלל לא נבדק עדיין ושהיא לא יודעת היכן המכשיר .
בשלוש שיחות עם השירות המוקניות שיקרו לי במצח נחושה וזאת רק בשביל להוריד אותי מהקו .
מדובר פה על סכום של 1857 ש"ח ,זה המון כסף בשבילי זה ממש עינוי בשבילי להיות בחרדות מה יקרה עם כספי ..
הפגישה שלי עם העורך דין תתקיים ביום שלישי הקרוב .
תאריך משוער להגשת התביעה : יום ראשון 16/08/09 .
נ.ב : מייל זה נשלח גם למערכת התוכנית של גיא מרוז ואורלי ולנאי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי על המוצר במיידי . פלוס פיצוי כספי על עוגמת הנפש והחרדות שנגרמו פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה