פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בטלוויזיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחודש אפריל שנה שעברה טל' פלאזמה באמצעות האינטרנט. כעבור שנה ושלושה חדשים, חלקה תקלה בטלווזיה אשר הפסיקה להציג תמונה והשמיעה רעשים חזקים. התקשרתי לחברה אשר הודיעה לי שבשל הוצאות דלק, הובלות ונסיעות שיש לה לכסות (במילים אלה!), הם מבקשים 249 ש"ח עבור שליח שיקח את הטלויזיה להצעת מחיר לפתרון התקלה. כאשר ביקשתי להביא את הטלוויזיה באופן ישיר על ידי לאחת משלוחות החברה כמו עולם הקולנוע, אמרו שזה בלתי אפשרי. ולמה? כי אלו הם נהלי החברה.
אין זאת באחריותי שלחברה אין פתרונות ללקוחותיה המתגוררים באיזור המרכז. אם זה קשה להם, הם תמיד יכולים להגביל את איזור העבודה שלהם לצפון בלבד.

לקחתי את המסך לאבחון בחברה פרטית ואובייקטיבית אשר לקחה חצי מהמחיר המבוקש לאבחון וזו דיווחה לי כי התקלה הינה פטאלית ועלות התיקון אינה משתלמת.
יצרתי שוב קשר עם פירלס והסברתי את מהות התקלה וביקשתי הסבר. הנציגה לא טרחה להקשיב יותר מדי ואמרה לי שככה זה ואין מה לעשות. ראוי לציין כי האחריות שלי פגה תוקף רק 3 חודשים לפני הפניה ואין מדובר במסך ישן או בעייתי.

ביקשתי שמנהל יחזור אליי והיא אכן חזרה. אבל לא אם תשובות, בעיקר עם תוכחות. דבר ראשון טרחה לציין בפניי שאין לי אחריות כי לקחתי את המסך לתיקון בחברה זרה. הסברתי לה שגם כך לא הייתה לי אחריות כך שאין רלוונטיות לתשובה זו. כמו כן הסבירה שאלו הם נהלי החברה ואין להם פתרון אחר. מהשיחה אותה עולה כי לא טרחה אפילו להבין על מה המחלוקת, עצוב שמנהלת שירות לא יודעת אפילו להקשיב ללקוחות.
כספי סוג הנזק :
שליחת הטלוויזיה לבדיקה בעלות סבירה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה