פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה לא אמינה נושא התלונה:
אבישר משה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏03 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מזגן דרך אתר Y NET לאחר כמה ימים פנו אליי הספק וניסו לשכנע אותי לגביי שדרוג לא הסכמתי לשדרג לאחר כמה דקות של לחץ הסכמתי לשידרוג המזגן בעכבות הבטחה להתקין לי את המזגן ואקבל מתנה ערקת התקנה כל זאת ב450 ש
,ח תוספת . לאחר 3 שבועות לאחר פניה מצידי נקבע לי מועד התקנה מ16:00 עד 19:00 במועד המתוכנן התקשר אלי המתקין בשעה 18:30 ואמר לי שהוא תוך חצי שעה מגיע עניתי לו שאם יתחיל רק בשעה זו לעבוד זו בעיה כי יש לי 2 תינוקות בבבית וההתקנה עושה רעש רב . אמר לי המתקין בסדר רק תתקשר לקבוע מועד חדש. וכך עשיתי שעות אני מנסה לתפוס את חברת פירלס בט"ל והם תמיד דוחים אותי ואומרים לי שיחזרו אליי כך במשך חודש . ואני לא מוותר ומתקשר שוב ובכול שיחה עימם הם אומרים לי אתה ביטלת את ההתקנה ואני מנסה לאמר שלא ידעתי בעקבות דבריו של המתקין שיש עם זה בעיה.
לאחר כשבוע התקשרו סוף סוף מחברת פירלס ואמרו לי אם אתה רוצה התקנה תצתרך לשלם תוספת של 150 ש"ח. לא הסכמתי אז נאמר לי גם לביטול התקנה תשלם 150 ש"ח.
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה - מנהלת שרות שם ותפקיד:
לקוח היה מתואם להתקנה והספקה ,
המוביל הגיע ללקוח במועד שנקבע עם הלקוח , המוביל התקשר ללקוח אך לא היה מעוניין
לקבל את המוביל .
היה נסיון תאום עם הלקוח שוב ,
הובלה נוספת היא בתוספת תשלום של 150 מכיוון שזו הפעם שניה שאנו היינו אמורים להגיע ללקוח ,
לקוח לא היה מעוניין בכך
תגובה:
מכיון שלקוח לא הסכים להובלה נוספת לקוח זוכה בעבור התקנה בסיסית ,
לקוח זוכה ב- 150 ש"ח ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה