פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נשלח נרתיק מתנה כפי שהובטח בפירסום. נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד 4/12/05.
הזמנה מס' 765878
הזמנתי נגן אם פי 3. מפירסום בוואלה בציון נרתיק מתנה.
לפני הספקת ההזמנה חברת פירלס יצרה איתי קשר טלפוני לשידרוג המוצר. שידרגתי אותו בתוספת מחיר, וכן הצטרפתי למועדון לקוחות בתשלום. בשיחה זו ביררתי " ברחל ביתך הקטנה" מה אני מקבלת? צויין טלפונית גם עניין הנרתיק מתנה. בקבלת המוצר נוכחתי שלא קיבלתי את הנרתיק.
מאז החלו טלפונים ותכתובות אימל בטירטורים.
תחילה הגב' אישרה שאכן אני צודקת ומגיע לי נרתיק מתנה. לאחר ימים ספורים ללא מענה וטיפול. יצרתי שוב קשר ענתה לי הגב' בת-שבע ואמרה, שיכול להיות שאני צודקת ומגיע לי נרתיק מתנה, אך היא רוצה לברר זאת עם מקור מוסמך יותר
וביקשה שאמתין לתשובה מהחברה.
אחר אימלים חוזרים שלי. קיבלתי תשובה מהגב' בלה, שביקשה שאשלח לה את הפירסום ,שאכן מצויין שמגיע לי נרתיק מתנה. אחרי שלא הצלחתי להעביר לה את קובץ הפירסום דרך האימל, העברתי לה דרך פקס.
כשאני ממתינה לאישור סופי לקבלת הנרתיק. הגב' בלה יוצרת אאיתי קשר ומציינת ,שרק מה שכתוב בהזמנה מגיע לי . שם לא מפורט לגבי הנרתיק מתנה. אמרה שזו אחריות של חברת וואלה.
אני לא מבינה מדוע טרטרה אותי זמן רב וביקשה דווקה את פרסום של וואלה. חזרה מיד לנקודת ההתחלה וציינה שרק ההזנה קובעת. הרי ההזמנה היתה תמיד לנגד עיניה, כשיצרנו יחד לבירור העניין!? מדוע חברת פירלס מתנערת מחבילת ההתחייבות של חברת וואלה, ומציינת שאין לה קשר למבצעים.
לטיפולכם לתשובה
פנינה ברכה עסיס
08-6733925
052-3886355

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
חברת פירלס שם ותפקיד:
תלונתה של הגב' עסיס נבדקה ביסודיות להלן התייחסותנו : תגובה:
1. בתאריך ה- 22 באוקטובר 2005 נקלטה הזמנת נגן דרך אתר WALLA SHOPS . לפי רישומנו ההזמנה לא כללה נרתיק לנגן.

2. בתאריך ה- 13 בנובמבר 2005 פנתה הגברת עסיס למוקד השירות וטענה כי הזמנתה כוללת נרתיק וסוכם כי פנייתה תבדק מול האתר.

3. על פי התשובה שהתקבלה מהאתר ההזמנה לא כללה נרתיק וזו התשובה שנמסרה לגברת עסיס .

4. בתאריך ה- 29 בנובמבר 2005 פנתה הגב' עסיס שוב בנוגע לנרתיק והתבקשה להעביר באמצעות ה- EMAIL או פקס את הזמנתה האישית כפי שנקלטה באתר WALLA SHOPS וזאת על מנת שנוכל לבדוק את הנושא שוב מול האתר.

5. בתאריך ה- 1 בדצמבר 2005 העבירה גברת עסיס את הדף הראשי של האתר ולא את הזמנתה האישית ,אי לכך לא ניתן היה לבצע ברור נוסף מול האתר

6. למרות האמור לעיל הוחלט לספק את הנרתיק לנגן כיוון ששביעות הרצון של לקוחותינו חשובה לנו .על פי רישומנו הנרתיק נשלח בתאריך ה- 8/12/05 באמצעות דואר חבילות .



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה