פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה פלסמה סנסוי 32" נושא התלונה:
טל אלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הצורף 7 נצרת עלית כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי את
הפלסמה סנסוי 32 אינ"ץ לפני חצי שנה ב"עולם הקולנוע" סניף צומת ביל"ו.
לפני כמה ימים התקלקלה (יש קול אין תמונה), פניתי לשרות ונאמר לי שתוך 48 שעות יחזרו אלי לתאום השרות ?????!!!!!!!
חזרו אלי בתוך הזמן המובטח ותאמו איתי מוביל שיבוא לקחת את הפלסמה מהבית.
המוביל הגיע כמובטח ת ואמר שהפלסמה סדוקה.
כאשר דיברתי עם השרות נאמר לי שאצטרך לשלם עבור התיקון מכוון ששבר לא כלול באחריות, דבר שהוא מובן , אך אצלי המסך לא הוזז מהתליה שלו על הקיר והוא לא טולטל או הוכה בשום דרך, על כן הסדקים בפלסמה הם לא באשמתי.
כל זה לא עזר. לאחר שהפלסמה נלקחה לחברה , התקשרו אלי והודיעו לי שעלי לשלם 1800 ש"ח על התיקון ( הטלויזיה עלתה לי 1690 ש"ח)ביקשתי לדבר עים מנהל השרות , אך הדבר לא אפשרי (בחברה הזו)
כספי סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה בבלי - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום רב ,
הלקוח הנ"ל רכש מסך פלסמה בסניף בילו " עולם הקולנוע " .
המסך נרכש בתאריך : 23/06/09 .
תקופת אחריות למסך הנ"ל הינה ל- 12 חודשים בלבד .
הלקוח קיבל הצעת מחיר לתיקון המסך מכיון שהמסך לא בתוקף אחריות .
בתלונה ששלחתם אלינו הלקוח מציין שהמסך נרכש לפני חצי שנה .
כמובן שטענת הלקוח לא נכונה .
במידה והלקוח מעוניין לתקן את המסך נשמח לעמוד לשרותו .
תודה והמשך יום טוב .
צילה.
תגובה:
נשמח לתקן ללקוח את המסך במידה והוא מעוניין בהתאם להצעת מחיר שקיבל עבור התיקון . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה