פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסרים בבאספקת מוצר ויחס מזלזל משירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מערכת קולנוע ביתית מהחברה. המוצר הגיע ללא הוראות הרכבה וללא שלט לרסיבר. כאשר פניתי לחברה קיבלתי יחס מזלזל שאר לווה בהרמת קול שבסיומו ניתקו לי את השיחה(את השלט לאחר שהם עושים לי טובה לטענתם אני צריך לאסוף מנקודת שירות ואם ארצה משלוח בדואר זה ילווה בתשלום נוסף). פניתי לפניות הציבור ומנהלת שירות הלקוחות וגם מהם קיבלתי יחס מזלזל. ביקשתי ליעבירו אותי להנהלה אך ניתקלתי בסירוב(מנהלת שירות לקוחות-"למה לך להגיע למנכ"ל כדי שאני אגיד לו אח"כ שאתה מסוג הטיפוסים שאי אפשר לרצות אף פעם בחיים"). למען הגילוי הנאות יש לציין כי פניתי לחברה שבועיים לאחר קבלת ההזמנה, זאת מפני שפתחתי את החבילה רק כשבוע לאחר קבלתה ולא הבנתי איך להרכיב אותה מפני שלא היו הוראות. לגבי השלט- לא הופיע כלל בתעודת המשלוח ולכן לא ידעתי כלל כי אמור להיות כלול שלט, החוסר בשלט נודע לי כאשר פניתי לחברה לגבי הוראות ההדרכה.
פיצוי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
צילה - מנהלת שרות לקו שם ותפקיד:
המוצר סופק ללקוח הנ"ל בתאריך : 15/1/10 , הלקוח פנה אלינו לראשונה בתאריך :2/2/10 בטענה שלא קיבל שלט של רסיבר . נציגת שרות ל'וחות ששוחחה עם הלקוחה הסבירה לו שעליו היה לפנות אלינו מיד עם קבלת המוצרים ולעדכן אותנו על חוסרים שלא קיבל . הלקוח כמובן התרעם על נציגת השרות ודרש לדבר עם דרג בכיר ממנה . כבר באותו היום נציבת תלונות ציבור של החברה שווחה עם הלקוח וסיכמה עימו שהשלט ישלח לנק' שרות בת"א לפנים משורת הדין . לצערי הרב גם תשובה של נציבת לתלונות ציבור לא ריצתה את הלקוח והוא כמובן דרש לשוחח עם דרג יותר בכיר ממנה ולהשמיע את תלונותיו .
כמובן שגם אני שוחחתי עם הלקוח כבר באתו יום אך כל תשובה שהלקוח קיבל לא ריצתה אותו .
הרשום שאני קבלתי על הלקוח הנ"ל הוא שמדובר באדם שלתלונותיו אין שום שחר וכל תלונותיו נבעו כנראה משעמעום עז .
ישנם לקוחות שלא ניתן לרצות והוא אחד מאלה .
שוב אני מציינת שהשלט נשלח אליו לבסוף בדואר שליחים על לביתו כמחווה שרותית בלבד .
לא יתכן שלקוח יפנה לספק כזה או אחר אחרי 15 יום מיום קבלת המוצר ויטען על חוסרים שלכאורה לא סופקו .
אני לקחתי אחריות ושלחתי לו את השלט .
מה באמת ירצה את הלקח הנ"ל ? זאת שאלה מאוד טובה .
תגובה:
סיכום שיחה - השלט נשלח אליו בדואר עם שליח עד הבית לפנים משורת הדין .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה