שרה - נציגת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
מוצר סופק ללקוחה בתאריך 18/10/09 , לקוחה פנתה אלינו לראשונה על תקלה במסך בטלויזיה בתאריך 17/02/2010 בתלונה שיש רעש של זימזום בטלויזיה , עוד באותו יום של ההודעה של התקלה לקוחה פנתה אלינו בגישה שהיא יודעת שזה יקח הרבה זמן ויש לה ידיד שעובד בחברה והוא עידכן אותה מראש על מה שעומדת לעבור , כמובן שלדברים אלו אין כל בסיס , לקוחה היתה שלילית מלחתחילה ,
כפי שרשמתי פה לקוחה פנתה אלינו ב17/02/2010 יום חמישי עוד באותו יום תואמה ליום א' 22/02/2010 לאיסיוף הטלויזיה אלינו למעבדה , בנוסף מחלקת פניות הציבור שוחח עם הלקוח בעקבות תלונותיה חסרות הבסיס למרות שקיבלה את השרות הטוב ביותר שיכלה לקבל ,
מוצר זה עומד לחזור ללקוחה בחזרה תוך יומים ולקוחה מודעת לכך זאת בעקבות מס' שיחות שבוצעו עם הלקוחה, |
תגובה: |
הטלויזיה של הלקוחה תוקנה ועומדת לחזור אליה ביומיים הקרובים כמובן בתאום מראש , מוצר תוקן ,
לקוחה זו קיבלה שרות טוב למרות שפנתה אלינו בכל השיחות בנימה שלילית . |
פתרון: |
|
|