פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מכשיר mp3 במסגרת האחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מכשיר mp3 של חברת סמארט בנפח ג'יגה אחת מחברת פירלס, דרך אתר נטאקשן. לפני כחודשיים התקלקל המכשיר, החל להכבות בפתאומיות, לאתחל את ההגדרות ועוד, ובסופו של דבר חדל לעבוד. שלחתי אליהם את המכשיר דרך נקודת השרות שלהם בירושלים. כעבור שבועיים חזר המכשיר. במבט ראשון היה נראה שעובד טוב, אולם לאחר חמש דקות החל להכבות, בקיצור נשארה הבעיה. מאז כבר הספקתי לשלוח אליהם את המכשיר שלשה פעמים, ובכל הפעמים חזר כשהוא אינו תקין. פניתי לחברה והם אמרו שאשלח אליהם שוב את המכשיר לתיקון. הם לא היו מוכנים לחשוב על האפשרות של החלפת המכשיר או זיכויי.
עוגמת נפש, כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר או זיכויי. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה