שרה - נציגת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
אנו שוחחנו עם הלקוח בעקבות תלונה זו בכדי להבין את הדברים מול הלקוח , כיוון שטענות הלקוח הם ממש לא מהמציאות בהזמנה זו ,
לקוח ביצע הזמנה מערוץ הקנית בתאריך 05/01/2010 , לקוח הזמין מכשיר ניווט GPS , המוצר סופק ללקוח בתאריך 21/01/2010 , לקוח פנה אלינו לאחר מס' ימים בטענה שמוצר תקול פניה זו טופלה במידי , הפתרון לתלונה זו היתה החלפה של המוצר למוצר חדש , לקוח פנה באותו מועד גם באתר שלכם עם תלונה על מוצר תקול וכמובן שלאחר שבוצע ללקוח החלפה למוצר עודכנתם באתר שבוצע ללקוח החלפה למוצר לבשיעות רצונו ,
בעקבות הודעה חדשה זו שוחחנו עם הלקוח בכדי להבין במה מדובר , לקוח שלח אלינו את מכשיר הניווט בחודש מרץ , מוצר הגיע אלינו שהוא סדוק כולו ושבור , על שבר אין אחריות על המוצר , ניתן ללקוח הצעת מחיר לתיקון השבר במוצר , תלונה זו לא קשורה כלל לתלונה הקודמת של הלקוח ,
לקוח אמר שיחזור אלינו תשובה במידה ויהיה מעוניין בתיקון המוצר בתשלום .
|
תגובה: |
ניתן ללקוח הצעת מחיר לתיקון השבר במוצר , עפ"י הלקוח יעדכן אותנו במידה ויהיה מעוניין לתקן . |
פתרון: |
|
|