פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות חוסרים באספקת מוצר ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך אתר ערוץ הקניות פלזמה 32 של DANTAX בתאריך 22.03.10 לאחר כמה ימים חזר עלי נציג מכירות של פירלס ברצון לשדרג אותי לטלויזיה LCD בתוספת מחיר , לאחר שהסברתי לו שאני לא רוצה לשדרג לLCD גם בחינם ורוצה רק מסך פלזמה סיכתנו ניגמרה, המתנתי כמה ימים וללא אישור שלי באתר שלהם בבדיקה ראיתי ששינו את ההזמנה למסך LCD לאחר ששוחחתי עם נציגה שלהם בשרות אמרו לי סליחה היה טעות נשנה בחזרה לפלאזמה , לאחר זה היה לי כ 7 שיחות עם אנשי שירות שלהם ללא תשובה הגיונית למה זה מתעקב , היום תאריך 18.04.10 ועדיין לא קבלתי את המוצר כאשר כבר חוייבתי גם על טלוייזה עצמה וגם על משלוח , אכשיו חזר עלי נציג שלהם ואמר שכבר הרבה זמן אין את המסכים העלה ונפלתי בין הכיסאות ואין מה לעשות והוא מבין אותי ועדיין לא יכול לתת לי תשובה למה לא קבלתי את המוצר ומנסה עוד פעם לתת לי למסך LCD כאשר אני לא מעוניין .
אז כמו שאמרתי כבר כמעט חודש ללא מוצר שחייבו אותי עליו כבר זלזול בלקוחות הטעייה של לקוחות דרך אתרים אחרים ושירות לקוחות הגרוע שיש .
זמן כסף עוגמן נפש סוג הנזק :
קבלת מוצר שהזמנתי או מוצר אחר מאותו סוג "פלזמה" פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה - נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
לקוח הזמין טלוייזיה פלזה 32 אינץ של דנטקס מערוץ הקניות , אנו שוחחנו אם הלקוח לגבי אפשרויות שידרוג במידה ומעוניין כמובן , לקוח החליט לקבל את הזמנות המקורית , לקוח עודכן על עיכוב באספקה , אנו שוחחנו אם הלקוח ולקוח עודכן שיקבל את המוצר בשבוע הבא ביום ג' בתאריך 04/05 , לקוח יתואם מראש לגבי השעות , תגובה:
יסופק ללקוח המוצר המקורי שהזמין , בנוסף לקוח מקבל פיצוי בעבור העיכוב DVD לתליה על הקירה , לקוח מעודכן בכך . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה