|
|
|
|
|
|
עקביות ועזות מצח בשקרים . |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אינני מבין כיצד מנהלת שירות לקוחות שלך חברה כה גדולה כמו פירלס ממשיכה לשקר,ולעוות את העובדות ללא בושה .בתגובתה השקרית היא טוענת שהמכשיר הגיע סדוק כולו ושבור. שזה רחוק מאוד מהאמת,לאורך כל זמן ההתקשרות שלי עם החברה כולל שיחות טלפון רבות גיליתי חברה לא אמינה ,שכל רצונה זה סחיטת כסף מלקוחותיה ובכל דרך אפשרית.וחבל אני מציע לאחר מסכת התלאות והרמיה.ולאור תלונות רבות שיש באינטרנט להתאגד. .
|
עלבון וכספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|