פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע, טירטורים וכמובן, נרתיק מתנה שלא נשלח... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מהחברה באמצעות כ.א 2 מכשירי MP3 בנפח 512 MB כ"א. שניהם התקלקלו לאחר כחודש-חודשיים. פניתי לחברה, ומאחר ולמכשיר אחד נשברה הזגוגית, אז שלחתי רק אחד מקולקל. לאחר 3 שבועות הלכתי לדואר ולקחתי את המכשיר ה"מתוקן". כבר באותו היום הוא הפסיק לפעול- לצמיתות. התקשרתי לחברה ושוב נשלחתי לדואר לשלוח אותו. הוא נשלח וצירפתי מכתב בו ביקשתי לא לשלוח לי אותו "מתוקן" אלא לשלוח חדש, ורצוי גם התנצלות. עבר חודש. עברו חודשיים. כלום. התקשרתי ולא הסכמתי לרדת מהקו עד שיעבירו לי אחראי- ניתקו לי. שוב פעם התקשרתי והתלוננתי גם על הניתוק ו...עוד ניתוק (לא קיללתי או תקפתי-רק דרשתי שירות). בינתיים, עברו ארבעה חודשים מיום ההזמנה ואני בלי MP3. לבסוף, התקשר אלעד, שאמר לי בהתחלה שאני יכול ללכת לבית משפט. אחרי חודש, אחרי שכבר פניתי אליהם כמה פעמים-הוא חזר אליי והציע לי להוסיף עוד 100 ש"ח ולקבל מכשיר בנפח 1 GB, ואני עוד חשבתי שאולי יפצו אותי.... הוא הציע פיצוי (שכבר "שלחו" לי כפיצוי ברכישה הראשונה עקב איחור במשלוח), נרתיק מהודר! נו, מה קיבלתי? אני אספר לכם מה קיבלתי: נאמר לי שהכי מהר יהיה אם אני אגש ל"עולם הקולנוע" ברח' עליית הנוער בת"א-גבעתיים ואקבל את המכשיר שם (כן, הוספתי 100 ש"ח), הלכתי כפי שתואם עמי בשעה וביום ו... סגור! ספירת מלאי ואיתי עוד 5 אנשים מקללים את פירלס ודופקים בדלת המעבדה-מעבדת התיקונים- שעובדת שעות נוספות עקב איכות המוצרים. לבסוף, החברה הרוויחה ממני 1200 ש"ח, לא נתנה לי נרתיק ועד היום לא שמעתי מהם: סליחה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה