פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד תאריך:‏31 מאי 2010


לכבוד
שירות לקוחות
פירלס


הנדון: הזמנה מס' 554569

א.ג.נ.

בתאריך 8 מאי 2010 הזמנתי דרך אתר get it , ב" מבצע חסר תקדים",טלויזה מדגם sharp 32px5m במחיר 1,590 ₪ + הובלה בסך 149 ₪ סה"כ 1,739 ₪ .

ההזמנה אושרה ע"י אתר get it מס' הזמנה 281267. בהזמנה נכתב כי המוצר יסופק תוך 7 י"ע { בקיזוז ימי חופשה – צריך היה לספק עד 17.05.2010}.

לאחר מספר ימים, בתאריך 11.05.10 התקשר אלי נציג מכירות של פירלס , בשם שוהם, שניסה לשכנע אותי לשדרג את המוצר. לאחר שבקשתי לבדוק את המוצר- נסיתי,להשיג את שוהם אך ללא הצלחה עד יום ראשון 16.05.2010!!!. שבו חזר אלי שוהם , שלח לי את המפרט של המוצר התחליפי,שלא היה בכלל טלויזה sharp .החלטתי שלא לשדרג את המוצר. הודעתי על כך מיידית לשרות הלקוחות בפירלס, שהבטיחו להעביר את ההודעה מיידית לשוהם.

שוב חלפו מספר ימים , בתאריך 20.05.2010 חזר אלי שוב שוהם וניסה לשכנע אותי לקבל מוצר אחר { sharp 32a37m}. הודעתי לו מפורשות שאני עומד על זכותי לקבל את המוצר המקורי שהזמנתי, ואף ציינתי שהאספקה נמצאית כבר באיחור רב.
שוהם הבטיח לעשות כמיטב יכולתו לבצע את ההזמנה המקורית בהקדם המיידי.

מאז חלפו 8 ימי י"ע נטו. והיום 31.05.10 – הגיעה סוף סוף ההזמנה – אך לא המוצר שהזמנתי אלא המוצר ששוהם ניסה ל"שדרג" לי ,למרות אי הסכמתי המפורשת.

בשיחה עם נציגת שירות הלקוחות ביום 31.05.2010 לא הסכימה הנציגה להעביר אותי לשוהם וטענה כי זכותכם לבצע שדרוג למוצר?????.
כמו כן, קבעה עובדה שאם איני חפץ במוצר עלי לבטל את ההזמנה ללא כל נשיאה באחריות שלכם.
הודעתי לה שאיני חפץ במוצר הזה בתנאים שהיא קבעה באופן חד צדדי.

המושג שידרוג, למיטב הבנתי כולל שיפור של המוצר אל מול המוצר המקורי.
בפועל ביצעתם את "השדרוג הבא":
1. שלחתם לי מוצר לאחר 15 ימי עבודה.
2. שלחתם לי מוצר שחוות הדעת עליו באתר זאפ הניטרלי אינן טובות בלשון המעטה.{ראו באתר}.
3. שלחתם לי מוצר שעלותו בזאפ 1,830 ₪ - מה אם כן ה"מבצע המדהים" שהובטח לי על ידכם באתר get it ביום ההזמנה ??
4. כיצד יתכן שאינכם מספקים לי מוצר שעלותו המוכרזת אצלכם היתה 3,039 ₪ {כיום המוצר אינו מופיע אצלכם, אבל נמצא בידי העתק מפרסום באתר get it שלכם} . ובמקום זה שולחים לי "שדרוג שעלותו 1,830 ₪.
5. וכל זאת תוך קביעת עובדות בשטח בלא שהתייעצתם איתי וקבלתם את הסכמתי, ולהפך – הודעתי לכם על התנגדותי למוצר זה !!





אשר על כן, אני דורש לקבל באופן מיידי אחת מהאפשרויות:
1. לקבל את המוצר שהזמנתי.
2. לקבל שדרוג אמיתי – לאחר תיאום והסכמה שלי.




בברכה

יוסי סבו
טל': 054-7920590
אלוני הבשן, רמת הגולן 12412

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
שרה -נציגת פניות הציב שם ותפקיד:
לקוח רכש טלויזיה בתאריך 08/05/2010 באתר גט איט , לקוח הזמין דרך האתר טלויזיה 37 אינץ LCD של שארפ , לאחר שיחות עם הלקוח לגבי דגמים של טלוייזות לקוח החליט לקבל את הזמנו המקורית מהאתר ,
נשלח ללקוח בעקבות הזמנות מרובות יצא למשלוח דגם מתקדם יותר של טלויזיה של אותה החברה , לקוח שוחח עינו על כך והחליט לבטל את הזמנתו ,
מוצר יוחזר אלינו והזמנה זו תבוטל בהתאם לסיכום עם הלקח ,
תגובה:
לקוח החליט לבטל הזמנה , מוצר יוחזר אלינו להזמנת הלקוח תבוטל . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה