פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגן mp3 בעייתי נושא התלונה:
כהן אהרון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.8.05 רכשתי נגן Mp3 של חברת smart בנפח 1 גיג'ה.
מיד עם השימושים הרגילים שלי בו, שמתי לב שמסך הנגן מרצד, ולאחר כמה ימים נהרסה לי אוזניה אחת.
במסגרת האחריות לשנה שיש על המוצר (הזמנה 113355), התקשרתי לחברה, שלחתי להם את הנגן ההרוס (בדואר רשום על חשבוני), ולאחר כמה שבועות החזירו לי אותו באותו מצב. טופס התיקון הוא 5071.
טרם הספקתי לדבר עם החברה על הבעי'ה, וגיליתי כי נוצרו עוד שתי בעיות: חיבור ה- usb של הנגן אינו עובד וכך אי אפשר להעביר אליו קבצים, ובנוסף הנגן נכבה מידי כמה דקות של שימוש.

דיברתי איתם בדרישה להחליף את הנגן בדחיפות לנגן חדש, אך הם סירבו וטענו בתוקף שאני צריך לשלוח להם את הנגן הפגום על חשבוני (למרות ששלחתי להם כבר פעם אחת והם לא תיקנו) וגם אז הם לא ישלחו נגן חדש אלא יתקנו את הנגן במעבדה שלהם.
אני, כלקוח, לא מבין למה לנגן יש כ"כ הרבה בעיות (חיבור הרוס, מסך מרצד, היכבות המסך מידי כמה דקות ואוזניה הרוסה), למרות שהשתשתי בו רק כמה חודשים, ומדוע החברה מספקת שירות צרכנים עלוב ובחוסר איכפתיות מהלקוחות.
אני דורש בתוקף החלפה של הנגן ל ח ד ש באופן מיידי, ואוזניות חדשות, תמורת שליחת הנגן והחזר של הוצאות הדואר ופיצוי על הטרטור הרב שנגרם לי עקב מקרה מביש זה.
חבל שחברה המכבדת את עצמה אינה מכבדת את לקוחותיה בכלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נגן חדש, החזר הוצאות הדואר, ופיצוי על עוגמת הנפש ה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה