פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר mp3 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סיון שלום רב,
תרשי לי לצרף כתבה אשר פורסמה היום בעיתון לגבי מקרה דומה
שאני נתקלתי אתכם ואשר לצערי לא ראיתי אגורה שחוקה משום גוף שהוא.
הטענה שלכם על העברת הכסף לארגון לא מוכר שאין לי דרך כזו או אחרת לבדוק,
ולאחר בדיקות מקיפות עם חברת האשראי,לא נתקבל שום זיכוי,אין גבול לחוצפה
שלכם להתנער כך מהאחריות שלכם לעוגמת הנפש הבלתי נסבלת.
למה אתם לא יכולים לצאת גדולים בכספים קטנים ??????????
האם אני צריך לגלגל את הנושא הלאה לתביעות משפטיות וכן דרך מערכת העיתון אשר תגיע אליכם ?
האם אין אצליכם בארגון דמות בר סמכא אשר יכולה להחליט כי לקוח סבל דיו וכי אכן נעקוף את הבירוקרטיה המטומטמת
והמאוסה ונחזיר סוף סוף את כספו ולא רק...מה עם פיצוי ?
אני מבקש תגובה הולמת ועניינית למכתב שלי ולא התנערות מאחריות כי זה כבר נמאס.
שימו עצמכם במקומי ואולי תגלו גמישות ייתרה בנושא.
מבקש את התייחסותך המהירה והראויה לנושא.
בתודה ובברכה מראש,
עודד דרוקר.

-----Original Message-----
From: Sivan [mailto:[email protected]]
Sent: Sunday, October 16, 2005 12:50 PM
To: 'Oded Drucker'
Subject: RE: Mp-3


החברה המקשרת זוהי לא בחירה והחלטה שלנו אלא של חברות האשראי...

ואמור לראות את הזיכוי במועד החיוב שלך החודש, בכול אופן אצלנו זוכית והכסף לא נמצא במערכת שלנו, תפנה לחב' האשראי לקבל הקדמת זיכוי

יום טוב סיוון
less>'
Subject: RE: Mp-3

סיון בוקר טוב,
אין לי אינדיקציה עדיין לגבי זיכוי ואין לי מושג
מי זו החברה הזו בכלל. ואיך יוצרים עימם קשר
וטוב שיש עוד שלב במסכת ההתעללויות בנושא כה עגום.
ממש לא לעניין. מעבר לקבלת אינפורמציה מצידך הייתי מצפה שמישהו
בחברתכם יתחיל את המהלך מתחילתו ועד סופו.
תודה-עודד
From: Sivan [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, October 06, 2005 10:00 AM
To: 'Oded Drucker'
Subject: RE: Mp-3

בוקר טוב עודד,
בתאריך 18/9 הועבר זיכוי לחברת צמרת ממונים שזו היא החברה המקשרת, לחבר האשראי..

ע"ס 278 שח + 50שח סה"כ עסקה 328 שח, תבדוק בשנית מול חב' האשראי יכול להיות שהתעכב במעט אצל צמרת ממונים, ..ותוכל גם לבקש להקדים לך את הזיכוי..אך אצלנו אתה זוכית ..

יום טוב וחג שמח סיוון
From: Oded Drucker [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, October 06, 2005 8:49 AM
To: 'Sivan '
Subject: RE: Mp-3
סיון בוקר טוב ושנה טובה...
מבדיקה שערכתי..לא קיבלתי מכם את הזיכוי המובטח.
אודה לבדיקתך המהירה בנדון.

תודה-עודד.
-----Original Message-----
From: Sivan [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, September 15, 2005 3:11 PM
To: 'Oded Drucker'
Subject: RE: Mp-3
עודד שלום רב,
המוצר חזר היום למחסן כמובן שתזוכה ללא כול חיוב והזיכוי יועבר לחב' האשראי, ותוכל לראות את הזיכוי במועד החיוב הבא (מול ויזה),
ניסיתי לעזור לך לזרז את עיניין ההחזר אך "הבא לי" מהדואר לוקי מס' ימים
בנוגע לבקשתך תוכל לשלוח פקס תלונה למס' 046572051 לידי המנכ"ל, ונושא יקבל יחס הולם,

תודה סיוון פירלס
From: Oded Drucker [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, September 15, 2005 1:10 PM
To: 'Sivan '
Subject: RE: Mp-3
מידע על פריט מדלת לדלת שמספרו 01077805593IL
דבר הדואר האמור אשר יצא למשלוח ממוקד השליחים האזורי בראשון לציון נמסר
לנמען בידי שליח ממוקד השליחים האזורי בחיפה בתאריך 13/09/2005 בשעה 13:19.

===========================================================

משמע-החבילה אצליכם כבר יומיים !!! אין ספק שמישהו אצליכם לוקח את העניינים לידיים.

נורא נורא חבל שמסכת עוגמת הנפש נמשכת. כבר עברו חודשיים מאז רכשתי את המכשיר מכם !

אני מעולם לא קטנוני בנושאי כספים אלא עומד על עקרונותיי. אני מדמיין כמה זמן ייקח לי לראות
את כספי בחזרה ולחשוב שכמובן מישהו מכם לא יחשוב על פיצוי כלשהו.
כל ההתברברות המיותרת הזו רק כדי לקבל את כספי בחזרה.
אשמח לקבל דרך כלשהי בה אוכל לפנות למנכ'ל או הבעלים שלכם,ומעבר לכך עדכון בנוגע לשאילתא שלי.
תודה ויום טוב,
עודד.

To: 'Oded Drucker'
Subject: RE: Mp-3

עודד שלום,

העיניין בבדיקה של אחראית שמתעסקת מול הדואר ביחקתי ממנה לזרז בכדי שתיהיה לי תשובה לספק לך, אני יעדכן אותך במיידי ברגע שתיהיה לי תשובה, תודה סיוון
From: Oded Drucker [mailto:[email protected]]
Sent: Wednesday, September 14, 2005 9:48 AM
To: 'Sivan '
Subject: RE: Mp-3

סיון בוקר טוב,
לא חזרת אליי אתמול כמובטח.
אבקש לדעת מתי אני מקבל את כספי בחזרה.
בתודה מראש-עודד.
From: Sivan [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, September 13, 2005 10:17 AM
To: 'Oded Drucker'
Subject: RE: Mp-3

בוקר טוב, הנושא בבדיקה אני יחזור אלייך במהלך היום, תודה סיוון
>'
Subject: RE: Mp-3
סיון שלום רב,
להלן מידע לגבי מספר הרישום של החבילה שנלקחה ממני ב-08.09
מידע על פריט מדלת לדלת שמספרו 01077805593IL
דבר הדואר האמור אשר יצא למשלוח ממוקד השליחים האזורי בראשון לציון
הגיע למוקד השליחים האזורי בחיפה בתאריך 09/09/2005 בשעה 07:32.
לדעתי,קיבלתם כבר את החבילה. אודה לבדיקתך בנדון.
תודה ויום טוב.
עודד.
-----Original Message-----
From: Sivan [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, September 08, 2005 3:14 PM
To: 'Oded Drucker'
Subject: RE: Mp-3

זה נעשה ע"י שליח של הדואר, אז זה קצת בעייתי להגיד זמן מדוייק, כמו שאמרתי כבר, כנראה שזה יקרה שבוע הבא, תודה רבה סיוון פירלס

סיון שלום,
ת.ז:059741322
מס. הזמנה 7353
סכום החזר:328 ש'ח

אודה לבדיקתך

תודה-עודד

many thanx & b. -----Original Message-----
From: Sivan [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, September 08, 2005 1:14 PM
To: 'Oded Drucker'
Subject: RE: Mp-3


שלום עודד,
אני לא יכולה להגיד לך וודאי זה לוקח מס' ימים, עד שרשות הדואר יעבירו את החבילה אלינו, אם תביאי לי מס' ת.ז או מס' הזמנה אני יבדוק את הנושא יותר לעומק, תודה סיוון פירלס

-----Original Message-----
From: Oded Drucker [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, September 08, 2005 12:13 PM
To: 'Sivan '
Subject: RE: Mp-3

סיון שלום רב,
היום רשות הדואר לקחה ממני את החבילה.
אבקש לדעת מתי אוכל לקבל את כספי וכיצד מרגע הגעת החבילה אליכם. תודה-עודד



-----Original Message-----
From: Sivan [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, September 06, 2005 10:16 AM
To
Subject: RE: Mp-3


בוקר טוב, עמית
נציגה מהדואר התקשרה לנייד שלך על מנת לתאם והוא לא היה נכון אצלה, אם תוכל להביא לי מס' נייד או טלפון אחר, המשך יום נעים סיוון

Original Message-----

Sent: Tuesday, September 06, 2005 8:58 AM
To: [email protected]
Subject: Mp-3

סיון שלום רב,

דיברנו לפני כ-3 ימים ועדיין לא תאמו איתי את איסוף המכשיר למרות הבטחתך. אבקש לתאם איתי מועד ומיקום איסוף המכשיר אליכם על מנת שאוכל לקבל את כספי בחזרה.

מבקש את תגובתך המהירה לנושא.

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה