|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ביותר, זלזול בלקוחות, התחמקות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה ב- 4.10.10 דרך ערוץ הקניות באינטרנט. מועד אספקה תוך 7 ימים. מס' הזמנה 580246.
ההזמנה הועברה לספק פירלס שיווק.
אתמול התקשרו אליי לתאם אספקה והודעתי שלא מעוניין לקבל את המוצר עד ששרות הלקוחות יצור עימי קשר טלפוני לאחר שאני ניסיתי שבוע שלם להתקשר אליהם ללא הצלחה.
התקשרו משירות הלקוחות והסכמנו שלא תבוטל ההזמנה (תמורת הוספת כבל HDMI מתנה) ושהאספקה תתואם מיידית.
הנה עברו עוד יומיים ולא מתאמים את האספקה ושוב לא מצליחים להשיג את שירות הלקוחות (כולל משלוח מיילים).
מעולם לא נתקלתי בשירות כזה מגעיל וזלזול בלקוח.
כחברה שמכבדת את עצמה אני מצפה שלא יתחמקו ויעדכנו את הלקוחות במצב ההזמנה גם כאשר יש תקלות במועדי אספקה.
|
פיצוי משמעותי של הלקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|